Geplaatst door Touchdown PR

Nieuwe Barracuda SignNow Appliance biedt cloud-gebaseerd workflowbeheer

Barracuda Networks, leverancier van met de cloud verbonden oplossingen voor beveiliging en ICT-opslag, introduceert Barracuda SignNow versie 4.0 en de nieuwe Barracuda SignNow Appliance, die zowel in cloud-omgevingen als op locatie kan worden ingezet. Met SignNow kunnen organisaties in een paar seconden handtekeningen van klanten, partners en werknemers bemachtigen. Dit zorgt voor een aanzienlijke vermindering van de verwerkingstijd van documenten.

De nieuwe Barracuda SignNow Appliance is beschikbaar in de vorm van een hardwarevoorziening of virtuele implementatie. Gebruikers kunnen
met deze oplossing documenten delen, ondertekenen en samenwerken binnen een veilige omgeving op locatie. Organisaties kunnen de
eSignature-oplossing inzetten op locatie of in hun private of publieke cloud om meer grip te krijgen op belangrijke bedrijfsdocumenten. Zo
kunnen ze een beroep doen op hun eigen SignNow-apparaat in de vorm van een virtuele machine en alle systeem- en procesgerelateerde e-mailberichten via hun interne e-mailservers verzenden.

“Barracuda blijft koploper in technologie voor workflowbeheer. Ons Data Protection Plus-initiatief is daar een goed voorbeeld van”, aldus
Chris Hawkins, directeur eSignatures bij Barracuda. “De nieuwe SignNow Appliance biedt organisaties veilige, flexibele en kostenefficiënte
mogelijkheden in combinatie met eenvoud van installatie en gebruik.Miljoenen gebruikers vertrouwen op de cloud-gebaseerde dienst van SignNow.
Klanten met strengere eisen op het gebied van beveiliging en toegangsbeheer kunnen nu SignNow-apparaten in hun interne omgeving
inzetten voor verbeterde productiviteit en ondersteuning van mobiele medewerkers”.

Barracuda introduceert de nieuwe versies van SignNow in het kader van het recent gelanceerde Data Protection Plus-initiatief, dat klanten wil
helpen met het opvragen, bewaren en delen van bedrijfskritische gegevens, vanuit elke locatie en vanaf elk apparaat. Belangrijke voordelen van de SignNow Appliance zijn onder meer:
• Grip op stationaire informatie op locatie en dataverkeer via
VPN-verbindingen, op beveiligingsprotocollen en op regels voor
toegangsbeheer en het bewaren van informatie;
• Controle over het e-mailverkeer met gebruikmaking van bestaande
SMTP-services;
• De mogelijkheid om de interne LDAP/AD in te zetten voor
identiteitsbeheer.

Barracuda SignNow versie 4.0 biedt nieuwe integratiemogelijkheden en verbeterde functies die de zakelijke workflows stroomlijnen:

Integratie met toonaangevende bedrijfsapplicaties
• SignNow for Salesforce – verzend documenten en contracten
rechtstreeks vanuit bestaande Salesforce-accounts
• SignNow for Office365 Outlook – onderteken e-mailbijlagen
rechtstreeks vanuit Outlook vanaf mobiele apparaten of pc’s, raadpleeg
de status en verzend templates en documenten
• SignNow for Google Apps – gebruik Google Apps als identity
manager om automatisch accounts beschikbaar te stellen en naadloze
single sign-on (SSO)-toegang te bieden.

Nieuwe functies voor het verzenden van documenten
• Contentsuggesties voor ondertekenaars – voeg kant-en-klare tekst
in te verzenden documenten of formulieren in
• Bijlagen – vraag een bijlage aan tijdens het ter ondertekening
verzenden van documenten
• Gegevenscontrole – zorg ervoor dat ondertekenaars velden in
formulieren in één keer correct invullen.

Miljoenen gebruikers vertrouwen op SignNow voor het beheer van hun eSignature- en documentworkflow. SignNow stelt hen in staat om sneller handtekeningen te verkrijgen en maakt transacties veiliger. SignNow ondersteunt klanten met hun werk op alle belangrijke
productiviteitsplatforms en biedt hen verschillende implementatie-opties.Deze maand maakte Barracuda bekend dat de New England Patriots ervoor
hebben gekozen om SignNow binnen verschillende afdelingen in te zetten. Het American footballteam zal SignNow gebruiken voor een divers scala
aan toepassingen, zoals arbeidscontracten, spelersovereenkomsten, veldprogramma’s en relaties met leveranciers.

Prijzen en beschikbaarheid
Barracuda SignNow versie 4.0 is per direct verkrijgbaar. De catalogusprijs bedraagt €1078 voor een jaarabonnement voor maximaal 10 gebruikers.

De Barracuda SignNow Appliance is per direct verkrijgbaar. De catalogusprijs bedraagt €5249 voor een jaarlicentie. Barracuda SignNow
Appliance Vx is een virtual appliance voor Hyper-V- en VMware-omgevingen. De capaciteit van deze oplossing is gebaseerd op het gewenste aantal
gebruikers. De virtual appliances zijn verkrijgbaar voor een prijs vanaf €5149 voor een jaarlicentie.

SignNow is verkrijgbaar via https://signnow.com. Er zijn gratis proefversies van de oplossing beschikbaar. De applicatie kan worden
gedownload via de Apple App Store voor apparaten met iOS (https://itunes.apple.com/us/app/signnow/id489262811) en via Google Play
(https://play.google.com/store/apps/details?id=com.signnow.android) voor Android-gebruikers.

Internationale prijzen variëren per regio.