Nieuwe Cashbacksite Vortana komt met online Vouchersysteem

Vortana verschilt in 1 opzicht duidelijk van alle andere Cashbacksites, namelijk door gebruik van een online Vouchersysteem. Middels dit systeem kan bij diverse ondernemingen die niets via het internet verkopen, zoals bijvoorbeeld de kapper en restaurants, toch korting verkregen worden. Vortana maakt dit mogelijk door de winkeltekst met logo en de betreffende korting op Vouchers te plaatsen die vervolgens eenvoudig door de klant uit te printen en mee te nemen zijn. De mogelijkheden zijn daarmee eindeloos. www.vortana.nl/vouchers_zakelijk.htm

Verder onderscheidt Vortana zich door eenvoud, kwaliteit en de grote variatie in bekende en moderne webwinkels. Met cashback, kortingscodes en vouchers van zowel online winkels als ondernemingen zonder webwinkel bevat Vortana als enige een compleet pakket aan kortingsmogelijkheden.

Op dit moment telt de website meer dan 2000 winkels. Daarmee is Vortana ook nog eens de grootste in haar soort. Vortana is opgebouwd volgens een eigen ontwikkeld concept en geeft haar klanten de hoogst haalbare korting. Dit zit hem in het feit dat Vortana het gehele bedrag van de korting die zij ontvangt van de winkels teruggeeft aan haar klanten.

Dit werkt als volgt: Winkeliers promoten hun webshop op de website van Vortana. Vortana krijgt hiervoor commissie van de betreffende webshops. Deze commissie betaald Vortana volledig uit aan haar klanten in de vorm van cashback. Bij elke webshop staat het kortingspercentage aangegeven. Sommige webshops hanteren een vast bedrag of spaarpunten. Dit is afhankelijk van de betreffende webwinkel. Al dit opgespaarde tegoed wordt in een persoonlijk Vortana account bijgeschreven. Dit bedrag kan op elk gewenst moment worden uitbetaald of als spaarpotje worden beschouwd.

Van het opgespaarde tegoed houdt Vortana 5 euro per jaar in voor het onderhouden en up-to-date houden van de website. Op deze manier kan Vortana altijd de meest actuele kortingen en aanbiedingen tonen op haar website en de volledige korting aan haar klanten teruggeven. Met een paar klikken inloggen en winkelen via Vortana betekent een besparing van een paar honderd euro per jaar.

Iedereen kan zich vrijblijvend aanmelden op www.vortana.nl waarna er kan worden gewinkeld met korting bij de aangesloten (web)shops. Winkelen, bestellen en betalen van producten verloopt gewoon via de webshops zelf. Zie www.vortana.nl/video.htm voor de instructiefilm.