Industry Wire

Geplaatst door MailPlus

Nieuwe release MailPlus e-mail marketing platform

Nieuw in MailPlus: nieuwsbrief op maat, engagement, nieuwe image editor, DMARC

Halverwege november is een nieuwe versie van MailPlus uitgebracht. Deze versie
is automatisch voor iedereen beschikbaar. In de release zitten verschillende
verbeteringen en nieuwe mogelijkheden voor nog meer e-mail marketingsucces!
Hier vallen vernieuwingen onder als nieuwsbrief op maat, engagement,
een nieuwe image editor en DMARC.

Meer relevantie, meer impact

Met de introductie van nieuwsbrief op maat en engagementselecties biedt
men de doelgroep relevantere content. Nieuwsbrief op maat werkt op basis
van interesses. De nieuwsbriefontvanger vinkt interesses uit waarin hij niet
geïnteresseerd is. De dynamische nieuwsbrief laat vervolgens per ontvanger
informatie achterwege die niet van toepassing is. Een extra service naar de
ontvanger, maar ook een grotere kans op succes door de verhoogde relevantie.
Engagement in MailPlus geeft grip op de inactieve contacten

Door deze contacten in een aparte doelgroep te zetten, is een (automatische)
reactivatiecampagne eenvoudig ingericht. Varieer de communicatie in frequentie,
inhoud en vorm voor een grotere relevantie.

Nieuwe image editor biedt gemak en flexibiliteit

Niet elke marketeer heeft een programma als Photoshop tot zijn beschikking
of is er in thuis. Toch zijn we er allemaal van overtuigd dat mooie vormgeving
helpt in e-mail marketingsucces. In MailPlus is daarom een uitgebreide image
editor beschikbaar.

Conversiekliks en DMARC

Andere highlights van deze release zijn conversiekliks in de rapportages en
ondersteuning van DMARC. De conversiekliks geven een vollediger beeld van
het e-mail marketingsucces. Gebruikers markeren de belangrijkste links in hun
e-mail berichten en MailPlus toont een uitgebreide mailing- en trendrapportage
van deze conversiekliks. Zo ziet men in een oogopslag hoeveel ontvangers
bijvoorbeeld een document hebben gedownload of naar een specifieke
landingspagina zijn gegaan.

Grote bedrijven zoals banken en verzekeraars hebben steeds meer last van
nep e-mails, ook wel bekend als phishing e-mails. DMARC biedt een technische
oplossing om dit in te dammen.

In contact komen met MailPlus? Wij zijn op de volgende plekken te vinden:

Weblog: http://www.mailplus.nl/blog/
Twitter: http://twitter.com/mailplusnl
Facebook: http://www.facebook.com/MailPlusNL
LinkedIn: www.linkedin.com/company/1413751
Google+: http://google.com/+mailplusnl
YouTube: www.youtube.com/mailplustv

Over MailPlus
Met MailPlus maakt u zelf snel en gemakkelijk e-mail nieuwsbrieven, webformulieren,
enquêtes, SMS, landingspagina’s en automatische multichannel campagnes.
De software is gericht op de niet-technische marketeers die geweldige
resultaten willen behalen. MailPlus is de enige e-mail marketing service provider
die 4 jaar achter elkaar nr. 1 is geworden in de Emerce 100.

Wilt u meer weten over de mogelijkheden van MailPlus? Ga naar de website:
www.mailplus.nl.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht