Geplaatst door Yellow Communications

Nimble Storage kiest Yellow Communications voor PR en Communicatie

Hoofddorp, 30 juni 2016 – Nimble Storage, leverancier van Predictive Flash storage-oplossingen, heeft Yellow Communications geselecteerd voor de ondersteuning van zijn communicatiestrategie en positionering in de Benelux. Nimble werd in 2008 opgericht vanuit de overtuiging dat flash, cloud en big data analytics de storage markt zouden dicteren. Dankzij deze ontwikkelingen heeft Nimble zich in korte tijd gepositioneerd als de aangewezen partij voor ongekend hoge applicatiesnelheden en permanent beschikbare infrastructuur.

Yellow zal Nimble als strategische communicatiepartner adviseren over de juiste marktbenadering, de mediastrategie en alle PR en communicatieactiviteiten, zoals het verzorgen van persberichten, het schrijven van blogs, het begeleiden van evenementen en interviews en het inzetten van social media.

Frank Pruijs, Sales Manager bij Nimble Storage Nederland: “Onze missie is het verhogen van datasnelheid. We stellen ons ten doel de kernprocessen van onze klanten met de hoogste snelheid en betrouwbaarheid te laten verlopen. We kijken ernaar uit dat we voor de manier waarop we over deze doelstellingen naar de markt en onze klanten communiceren, mogen vertrouwen op de expertise en ondersteuning van Yellow Communications.”

“We zijn blij dat Nimble Storage heeft besloten gebruik te maken van onze diensten”, zegt Karin van Geelen, directeur-eigenaar van Yellow Communications. “In een wereld waarin de focus voor IT steeds meer op de gebruiker komt te liggen, geloven we dat Nimble de juiste keuze maakt door zich te richten op de snelst mogelijke en meest betrouwbare data delivery. De behoefte van de klant, de belofte die Nimble daarin doet, en het bewijs dat de organisatie daarvoor levert, geven ons alle ingrediënten en inspiratie om het verhaal van Nimble Storage op een aantrekkelijke manier in de Benelux over het voetlicht te brengen.”

Over Nimble Storage
Nimble Storage (NYSE: NMBL) is leverancier van Predictive Flash storage-oplossingen. Nimble biedt een Predictive Flash Platform dat flash performance combineert met predictive analytics om problemen met betrekking tot datasnelheid als gevolg van een complexe IT-infrastructuur te voorspellen en te voorkomen. Nimble-klanten ervaren optimale prestaties, beschikbaarheid en flexibiliteit en optimaliseren daarmee hun bedrijfskritische processen. Meer dan 8100 grote ondernemingen, overheden en service providers in ruim 50 landen werken met het Nimble Predictive Flash Platform.

Zie voor meer informatie: www.nimblestorage.com en via Twitter: @NimbleEMEA.

Over Yellow Communications
Yellow is het PR- en communicatiebureau dat organisaties helpt bij het vinden en vertellen van hun verhaal, zodat het gehoord en gewaardeerd wordt en hun doelgroep in beweging komt. Yellow adviseert over communicatie, zet middelen in en maakt content om die vervolgens te distribueren via de juiste kanalen. Yellow streeft er altijd naar dat de klant zegt: “Zo had ik het zelf niet kunnen bedenken en uitvoeren”.

Yellow Communications werkt nauw samen met het internationale PR- en communicatiebureau Hotwire. Zo profiteren Yellow’s klanten van de kennis, expertise en mensen die wereldwijd via dit netwerk beschikbaar zijn. Meer informatie op www.yellow-communications.com, via Twitter, LinkedIn of Facebook.