Noodzaak voor toename digitale weerbaarheid blijkt uit Mobility Index Report van Good Technology

Amsterdam, 2 maart 2015 – Good Technology™, leider in mobiele beveiliging, presenteert de belangrijkste resultaten uit het Good Mobility Index Report over het vierde kwartaal van 2014. Hieruit blijkt dat organisaties hun content en apps steeds vaker op een mobiel device gebruiken. Daarnaast komt uit het onderzoek naar voren dat bedrijven de digitale weerbaarheid verbeteren, doordat zij in het vierde kwartaal 65 procent meer beveiligde mobiele apps hebben geactiveerd. In 2014 is het aantal beveiligde mobiele apps met 300 procent toegenomen.

Andere opvallende resultaten uit het onderzoek zijn:

• Beveiligde browser-activeringen zijn ieder kwartaal bijna verdrievoudigd en jaarlijks vertienvoudigd. Beveiligde instant messaging-activeringen zijn met 900 procent gegroeid in 2014
  • Custom apps-activeringen zijn opnieuw gegroeid met ruim een kwart (26%) en jaarlijks verviervoudigd
  • Gebruikers zetten steeds vaker tools in voor toegang tot documenten en om documenten aan te passen
  • iOS-activeringen zijn met 73 procent gestegen en hebben aandeel gewonnen ten opzichte van Android. De iPhone 6 en iPhone 6 Plus hebben hier mede voor gezorgd. Daarnaast is Samsung het meest geactiveerde Android device.

Kijk hier voor het volledige Engelstalige bericht.

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over Good Technology
Good Technology, marktleider op het gebied van beveiligde mobiliteit, biedt bedrijven en overheidsinstellingen wereldwijd mobiele beveiligingsoplossingen binnen de volledige mobiele levenscyclus. De oplossingen van Good bestaan uit een suite van collaboratie-applicaties, een beveiligd mobiel platform, mobile device management, unified monitoring, management en analyse, applicaties voor derde partijen en een partner-ecosysteem. Meer dan 6.200 organisaties in 190 landen gebruiken oplossingen van Good Technology, waaronder FORTUNE 100 marktleiders werkzaam binnen de bancaire sector, verzekeringswereld, gezondheidszorg, luchtvaart en defensie. Kijk voor meer informatie op: www.good.com.

Statements concerning industry growth and trends, future prospects, business outlook, and product availability and plans are forward looking statements that involve a number of uncertainties and risks. This information is intended to outline our general product direction and it should not be relied upon in making purchasing decisions. It is not a commitment, promise or legal obligation to deliver any material, code or functionality and the development, release and timing of any features or functionality described for our products remains at Good’s sole discretion.

© 2015 Good Technology Corporation and its related entities. All use is subject to license terms posted at www.good.com/legal. All rights reserved. GOOD, GOOD TECHNOLOGY, the GOOD logo, GOOD FOR ENTERPRISE, GOOD FOR GOVERNMENT, GOOD FOR YOU, GOOD APPCENTRAL, GOOD DYNAMICS, SECURED BY GOOD, GOOD MOBILE MANAGER, GOOD CONNECT, GOOD CONNECTED CONTAINER, GOOD SHARE, GOOD TRUST, GOOD VAULT, and GOOD DYNAMICS APPKINETICS are trademarks of Good Technology Corporation and its related entities. All third-party trademarks, trade names, or service marks may be claimed as the property of their respective owners. Good¹s technology and products are protected by issued and pending U.S. and foreign patents.

About the Good Mobility Index Report
Good Technology serves more than 6,200 organizations worldwide, including 100 percent of the FORTUNE 100® commercial banks, aerospace and defense firms and more than half of the other FORTUNE 100 companies. The quarterly Good Mobility Index Report leverages data collected from our extensive customer base, the broad portfolio of apps supported through our Good Secure Cloud, as well as third-party and custom-built apps on the Good Dynamics® Secure Mobility Platform, Good is uniquely positioned to provide insight into the adoption of new mobile apps, platforms and devices. The full report is available to view in PDF.