Geplaatst door Nuance

Nuance AutoStore 7 en eCopy 5.4 vermijden inefficiënte bedrijfsprocessen met papieren en digitale documenten

Nuance introduceert nieuwe versies van zijn softwareproducten AutoStore 7 en eCopy ShareScan 5.4, twee oplossingen voor het vastleggen van bedrijfsgegevens. De nieuwe software en de expertise van Nuance helpen organisaties om meer greep te krijgen op inefficiënte bedrijfsprocessen met papieren en digitale documenten.

Uit onderzoek van IDC blijkt dat goed beveiligde oplossingen die slimme bedrijfsprocessen mogelijk maken met toegang tot cloudsynchronisatie en gedeelde opslag essentieel zijn om informatieverlies of -vervorming te voorkomen. IDC is van oordeel dat de nieuwe oplossingen van Nuance voor het vastleggen van informatie dit bieden, terwijl ze eindgebruikers tegelijk helpen om beter samen te werken.

AutoStore 7
AutoStore 7 is bij uitstek geschikt voor het beheer van workflows van documenten die van belang zijn voor belangrijke bedrijfsprocessen. Gebruikers voeren daarbij documenten en gegevens in een vooraf gedefinieerde workflow in. AutoStore integreert alle essentiële informatie naadloos in de betrokken bedrijfsprocessen en draagt op die manier bij tot een grotere efficiency en winstgevendheid. Het maakt daarbij niets uit of die bedrijfsdocumenten afkomstig zijn van een pc, smartphone, tablet, multifunctionele printer (MFP)-scanner, e-mail of het web.

Dit zijn de voornaamste nieuwe functionaliteiten in AutoStore 7:
·         Betere beveiliging en naleving van wetten en regels – Dankzij AutoStore kunnen bedrijven bijvoorbeeld gevoelige informatie verwerken zonder inbreuk te plegen op de bestaande regels voor het omgaan met dergelijke gegevens.
·         Snelle en eenvoudige kwaliteitsverbetering van beelden – De software verbetert automatisch de beeldkwaliteit van documenten die gedigitaliseerd zijn met minderwaardige fototoestellen of in ongunstige omstandigheden.
·         Eenvoudiger bedrijfsprocessen – Eén enkele interface voor scannen en printen, een nieuw en verbeterd Document Management System (DMS) en andere aanpassingen zetten complexe opdrachten om in eenvoudige workflows.

eCopy ShareScan 5.4
eCopy ShareScan 5.4 helpt organisaties om samenwerkingworkflows te creëren en te beheren. Teamleden die een gemeenschappelijk doel nastreven – een project, bijvoorbeeld – creëren documenten en content en leggen die ter controle en aanvulling aan de andere teamleden voor. eCopy leidt het team snel en eenvoudig door het proces om deze documenten correct te beheren.

eCopy ShareScan 5.4 verbetert de productiviteit van gebruikers en geeft ze meer controle over de samenwerking rond documenten door deze nieuwe functionaliteit:

·         Grotere productiviteit van de gebruikers – In deze versie kan men opties selecteren en gegevens invoeren terwijl de MFP documenten scant, wat bij lange documenten een aanzienlijke tijdwinst oplevert.
·         Grotere connectiviteit – Optioneel is het nu vanuit eCopy Office, Suite en Enterprise rechtstreeks en beveiligd scannen mogelijk naar Microsoft OneDrive, Google Drive en Dropbox en er zijn extra koppelingsmogelijkheden met andere oplossingen voor documentenbeheer.
·         Foutenvrije samenwerking – Nieuwe SmartForms sturen automatisch foutenvrije samenwerkingsprocessen aan die documentinformatie en data op de MFP nodig hebben voor een succesvolle afronding.

Over Nuance Communications
Nuance Communications is een wereldwijd toonaangevend leverancier van spraak- en taaloplossingen voor bedrijven en consumenten. Dankzij de technologieën, toepassingen en diensten hebben mensen eenvoudiger toegang tot informatie en kunnen ze gemakkelijker omgaan met toestellen en systemen. Elke dag werken miljoenen gebruikers en duizenden bedrijven met de beproefde oplossingen van Nuance. Ga voor meer informatie naar http://netherlands.nuance.com.