Geplaatst door One Shoe

OLVG kiest voor bureau One Shoe

OLVG, hét stadsziekenhuis van Groot-Amsterdam, heeft bureau One Shoe in de arm genomen voor het neerzetten van haar nieuwe online positionering en bijbehorende website.

OLVG is ontstaan uit de fusie van het Sint Lucas Andreas Ziekenhuis en het Onze Lieve Vrouwe Gasthuis. De nieuwe organisatie heeft een nieuwe website nodig waarmee de positionering van OLVG uitgedragen wordt en de klanten optimaal bedient kunnen worden.

OLVG is door de fusie hét toonaangevende stadsziekenhuis van Amsterdam geworden en vervult hiermee een sleutelrol in de verbetering van de gezondheid en zorg voor iedereen in de stedelijke omgeving van Amsterdam. De nieuwe website en bijbehorende uitstraling zullen hiermee in lijn komen te liggen.

One Shoe is een geïntegreerd reclame- en internetbureau met zowel strategie, concept, creatie, advertising, ux, web- en mobile development in huis. Het bureau doet veel in de healthcare sector en is onder meer werkzaam voor het UMCU, Antonius Ziekenhuis, Meda Pharma, Sanofi, FocusCura en vele anderen.