Geplaatst door Flyerzone

Online drukkerij Flyerzone breidt uit naar België en vernieuwt website

Online drukkerij Flyerzone is vanaf nu ook actief in België met een compleet nieuwe website. Dit levert groot voordeel op voor de Belgische klanten. Zo kunnen zij op Flyerzone.be kwalitatief drukwerk bestellen en snel betalen via Bancontact/Mister Cash. Ook kan de klant nu tegen lokaal tarief gebruik maken van telefonische hulp. Belgische klanten kunnen dus rekenen op dezelfde kwaliteit en service als Nederlandse klanten.

De websites Flyerzone.nl en Flyerzone.be zijn volledig geoptimaliseerd. De vormgeving is gemoderniseerd, de navigatie verbeterd en ook biedt de site meer mogelijkheden, bijvoorbeeld op het gebied van verzenden en betalen. Dit, samen met de frisse nieuwe huisstijl en het intuïtieve design, zorgt voor een optimale gebruikservaring. Daarnaast is de website responsive en daardoor ook goed vanaf mobiele apparaten te gebruiken. De website bepaalt aan de hand van de grootte van het beeldscherm welke content en afbeeldingen relevant zijn. Zo worden grote afbeeldingen bijvoorbeeld achterwege gelaten op smartphones. Hiermee wordt de gebruiksvriendelijkheid verhoogd en het navigeren op de website zo overzichtelijk mogelijk gemaakt.

Drukkerij Flyerzone produceert al het drukwerk zelf. Hierdoor heeft de online drukkerij 27 nieuwe producten aan het huidige productaanbod toegevoegd. Zo kunnen klanten nu bijvoorbeeld ook boeken, kleding en foamboarden bij Flyerzone laten drukken. En omdat alles in eigen huis wordt geproduceerd, zijn de producten nu nog scherper geprijsd. Bovendien is de levertijd hierdoor een stuk sneller geworden. Ook zijn de aanlevertijden verruimd. Dat betekent dat klanten die in spoed iets voor 17.00 uur bestellen en het bestand aanleveren, het drukwerk de volgende dag al in huis kunnen hebben. Dit is vooral een groot gemak voor reclamebureaus en ontwerpers die daardoor de hele dag de tijd hebben om een ontwerp af te ronden.

Met de vernieuwde Nederlandse en Belgische website stelt Flyerzone de gebruiker centraal. Andere vernieuwingen zijn dat de klant nu ook met PayPal kan betalen en de online drukkerij per WhatsApp te bereiken is. Zo kan de klant elk moment een appje sturen naar 06 10 78 10 79 met bijvoorbeeld een vraag over zijn order. Maar ook voor algemene vragen, zonder een bestelling te hebben gedaan, is de drukkerij elke werkdag tot 18.00 uur bereikbaar.