Industry Wire

Geplaatst door OUTFITTERY GmbH

OUTFITTERY Gaat live in Nederland

ECHTE MANNEN LATEN ZICH KLEDEN…

De Nederlandse man kan opgelucht ademhalen. Eindelijk is er een passende oplossing voor het door hen zo gevreesde “shoppen”. Het Berlijnse OUTFITTERY lanceerde deze week de Nederlandse website. Dit unieke fashion concept is opgezet voor mannen die weinig tijd of zin hebben om te winkelen, maar wel graag stijlvol voor de dag willen komen.

OUFITTERY.nl werkt samen met tal van bekende merken zoals Scotch & Soda, Levi’s, Tommy Hilfiger, TIGER of Sweden en Marc O’Polo. In de brede selectie van fashion brands kan elke man zijn persoonlijke stijl terugvinden. Aan de hand van een uitgebreid keuzeprogramma en, indien gewenst, een persoonlijk stylingadvies, wordt er een tailored garderobe samengesteld welke in een stijlvolle box, kosteloos wordt thuisbezorgd. Alle items die niet bevallen kunnen eveneens zonder kosten worden geretourneerd.

Het concept van OUTFITTERY voor mannen werd verassend genoeg opgezet door twee vrouwen. Julia Bösch en Anna Alex startten het bedrijf in 2012 om mannen een persoonlijk platform te bieden waarbij je op eenvoudige wijze online kunt shoppen. Na succesvolle uitbreidingen in Oostenrijk en Zwitserland is het dan nu de beurt aan Nederland.

Het Nederlandse OUTFITTERY team staat te popelen om van start te gaan. “De Nederlandse man is modebewust en bereid via internet aankopen te doen. Met OUTFITTERY vullen we het gat dat bestaat tussen de ‘bakstenen’ winkel en de onlineshops, waarbij de laatste vaak als onoverzichtelijk en met teveel keuze wordt ervaren.” Aldus Peter Gamelkoorn, Country Manager Nederland bij OUTFITTERY.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht