Overonlinebetalen.nl helpt ondernemers kosten en tijd te besparen

OverOnlineBetalenLogo
Pagina tools
PERSBERICHT - 22 mei 2012 15:05 OverOnlineBetalen.nl

www.overonlinebetalen.nl geeft een beschrijving van de meest relevante online betaalmethodes in Nederland en een overzicht van de aanbieders van deze betaaloplossingen. Ondernemers kunnen tarieven voor iDEAL, MasterCard en Visa van de 15 verschillende Payment Service Providers vergelijken en direct een aanvraag doen.

www.overonlinebetalen.nl is opgericht door professionals uit de betaalindustrie met jarenlange ervaring op het gebied van creditcards en online betalen. De site geeft een beschrijving van de meest relevante online betaalmethodes in Nederland en een overzicht van de aanbieders van deze betaaloplossingen.

Overonlinebetalen helpt ondernemers tijd en geld te besparen en de juiste betaalmix verhoogt de omzet. Ondernemers kunnen tarieven voor iDEAL en creditcards van de 15 verschillende Payment Service Providers vergelijken en direct een aanvraag doen.

Als professionals weten we precies welke partijen er in de markt zijn en welke tarieven marktconform en goedkoop zijn. Daarbij benaderen we partijen proactief om interessante aanbiedingen te doen voor onze bezoekers.

De site opereert onafhankelijk en genereert inkomsten door het uitbrengen van advies in offerte trajecten en het tonen van advertenties en aanbiedingen.

Bedrijf OverOnlineBetalen.nl
Contactpersoon Joost ter Hofstede
E-mailadres info@overonlinebetalen.nl
Telefoonnummer 0641215329
Plaats Naarden

Dit item is ingevoerd door een lezer, en niet gecontroleerd door de redactie. Na gebleken onjuistheden kan een item of artikel alsnog verwijderd worden

Reacties op "Overonlinebetalen.nl helpt ondernemers kosten en tijd te besparen"

Er zijn tot nu toe 2 reacties geplaatst. Reageer ook!

Jan Pruimboom 22 mei, 2012 - 16:30

Het concept is niet echt vernieuwend maar het is altijd te proberen.

Website heeft nog veel werk nodig, layout is……

hallo Jan,
welke toevoegingen zou jij dan graag terug zien op de site? Uiteraard is deze ‘work in progress’ en alle input is welkom.

Team van OverOnlineBetalen

Reactie plaatsen