Geplaatst door GX Software

PANalytical vernieuwt internetplatform met GX Software

PANalytical, onderdeel van Spectris plc en marktleider in röntgenanalyseapparatuur, verbetert zijn wereldwijde online platform en online strategie met de producten van GX Software. Met vestigingen in meer dan 60 landen heeft PANalytical klanten over de hele wereld. Dankzij het contentmanagementsysteem (CMS) en de online-engagementoplossing van GX Software biedt PANalytical aan al deze klanten voortaan persoonlijk relevante content aan.

Customer experience
Het CMS van GX Software vormt de basis voor het beheren en publiceren van wereldwijde content, die de internationale redactie eenvoudig kan aanvullen met nationale en/of regionale content. Op deze manier voorziet PANalytical bezoekers van individueel relevante content. Dankzij de standaardfunctionaliteit en de gebruiksvriendelijke omgeving verlopen deze publicatieprocessen zeer efficiënt.

Customer engagement
Door behalve van het CMS ook gebruik te maken van de online-engagementoplossing van GX Software, is PANalytical in staat om optimaal in te spelen op de behoeftes en interesses van zijn klanten. Het aan-bieden van gepersonaliseerde content heeft als resultaat dat PANalytical klanten nog sneller en beter service kan verlenen.

Ivanka Pokraeva, Project Manager GX Implementation PANalytical: ‘Wij hebben GX Software als een bijzonder betrouwbare partner ervaren. De meerwaarde van GX Software is hun betrokkenheid en het meedenken over innovatieve online marketing oplossingen, die ons helpen om doelgericht met onze klanten te communiceren.’

Over PANalytical
PANalytical is wereldwijd een toonaangevede leverancier van analytische apparatuur en software voor röntgendiffractie (XRD) en röntgenfluorescentie spectrometrie (XRF). Recentelijk is deze producten-portefeuille uitgebreid met andere analytische technieken, zoals emissie spectroscopie en near-infrarood spectrometrie. PANalytical-apparatuur wordt gebruikt voor wetenschappelijk onderzoek, industriële toepassingen in procesbeheer en halfgeleidermetrologie. Het hoofdkwartier bevindt zich in Almelo. Verspreid over meer dan 60 landen, heeft PANalytical ongeveer 1000 werknemers in dienst.