Industry Wire

Geplaatst door Criteo

Partnership Criteo en Integral Ad Science biedt klanten wereldwijd merkbescherming

Amsterdam, 28 april 2016 Criteo (Nasdaq: CRTO), specialist op het gebied van performancemarketing, gaat een internationaal partnership aan met Integral Ad Science dat wereldwijd toonaangevend is in kwantificering van digitale-mediakwaliteit. Door deze samenwerking kan Criteo inventory van topkwaliteit blijven garanderen en daarmee voldoen aan de strikte eisen op het gebied van merkbescherming. Zo helpt het bedrijf marketeers niet alleen hun merk te beschermen, maar ook de ROI te maximaliseren.

Door de krachten te bundelen met die van Integral Ad Science, kunnen Criteo-adverteerders wereldwijd zichzelf ervan verzekeren dat hun advertenties verschijnen op relevante websites die brand-safe zijn. Consumenten die Criteo advertenties zien, kunnen rekenen op een doelgerichte, niet-opdringerige en merkbeschermde multiscreenervaring via alle kanalen.

Piet-Hein Kerkhof, Managing Director Benelux en Nordics van Criteo: “De kwaliteit van de websites waar onze advertenties getoond worden, is van het grootste belang voor zowel Criteo als onze klanten. Ons partnership met Integral Ad Science stelt onze klanten over de gehele wereld in staat zichzelf ervan te verzekeren dat hun doelgroepen de beste, meest gepersonaliseerde en relevante advertentie-ervaring krijgen, die er is. We zijn enthousiast over de samenwerking met Integral Ad Science, aangezien we voor wat betreft merkbescherming mede hierdoor blijvend voldoen aan de standaarden van zowel de branche als de klant.”

Het partnership levert Criteo een bredere brand-safe dekking op door de beschikbaarheid in tien talen en daarnaast een verhoogd bereik door de wereldwijde aanwezigheid van Integral Ad Science. Met meer dan drie miljard dagelijks verwerkte advertentie-impressies biedt Integral Ad Science merkbescherming via data-analyses op pagina- en URL-niveau. Hierdoor wordt voorkomen dat advertenties verschijnen op websites met content die Criteo als ongeschikt bestempelt. Dankzij de 14.000 directe relaties van Criteo met uitgevers is elke website waar een advertentie is geplaatst, uitgebreid onderzocht en is de site veilig om te bezoeken.

###

Over Integral Ad Science
Integral Ad Science is in de branche van digitaal adverteren erkend op het gebied van merkbeschermingstechnologie. Het bedrijf biedt contentverificatie en gegevens over viewability van advertenties om merkcampagnes via internationale platforms te beschermen. Met zijn technologie is het mogelijk nauwkeurige, gedetailleerde informatie over meerdere maatstaven van mediakwaliteit te verkrijgen. Zo is het potentieel van onlineadvertenties te maximaliseren en zijn de merken waarmee het bedrijf samenwerkt, te beschermen.

Over Criteo
Criteo (Nasdaq: CRTO) biedt gepersonaliseerde performancemarketing op uitgebreide schaal. Door de opbrengsten na de klik te meten, maakt Criteo ROI transparant en eenvoudig meetbaar. Op 31 december 2015 had Criteo meer dan 1.800 medewerkers in 27 kantoren in Noord- en Zuid-Amerika, EMEA en Azië-Pacific. Van daaruit bedient het wereldwijd meer dan tienduizend adverteerders en heeft het directe relaties met bijna 14.000 uitgevers. Meer informatie is te vinden op www.criteo.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht