Geplaatst door Peoplesminds

Peoplesminds helpt B2C bedrijven met antwoord op consumentenrevolutie

Amsterdam, 20150810 — De wereld verandert snel. Succesvolle nieuwkomers die markten veroveren en veranderen hebben één overeenkomst: zij zijn van toegevoegde waarde door het leven van consumenten leuker, gemakkelijker en beter maken. De klant heeft het voor het zeggen, de consumentenrevolutie is een feit. Het strategische consultancybureau Peoplesminds helpt bedrijven in Retail, Travel en Leisure markten met een gedegen aanpak om antwoord te geven op deze revolutie en is het eerste bureau met 100% focus op customer centric koers.

Leuker, makkelijker en beter leven
Peoplesminds is gevestigd aan de Amsterdamse Zuidas en vanaf juli 2015 actief. Michel la Pierre, founder en managing consultant:  “Wij geloven dat de enige weg naar structurele groei gerealiseerd wordt door loyale klanten via waardevolle relaties. Doordat wij bedrijven helpen het leven van consumenten gemakkelijker, beter en leuker te maken veroveren zij een groter marktaandeel. Om dit resultaat te realiseren heeft Peoplesminds unieke customer centric modellen en werkwijze ontwikkeld. De kern van deze modellen is gebaseerd op de balans tussen consumenten aanbod, klantreis, beleving en klantrelatie.“

Concreet inzicht nieuwe markt en bewerking
Peoplesminds brengt de huidige situatie in kaart, zet deze af tegen marktontwikkelingen en geeft beeld van de customer centric volwassenheid van de organisatie. In een animatievideo, infographic en rapportage krijgt het strategisch management concreet beeld over hun toekomstige bedrijf, marktbewerking en hoe zij hier gefaseerd naartoe kunnen groeien. Wanneer een bedrijf kiest voor het nieuwe toekomstscenario, begeleidt Peoplesminds desgewenst de volledige implementatie, cruciaal om de transformatie naar een customer centric bedrijf tot een succes te maken.

Zekerheid
Samenwerken met Peoplesminds geeft als resultaat dat bedrijven effectief zijn in hun customer centric aanpak en executie. Peoplesminds levert zekerheid van de juiste koers en implementatie. Gefaseerd veilig en met draagvlak verbeteren, terwijl de dagelijkse bedrijfsvoering doorgaat.