Geplaatst door Sixt

Autoverhuurbedrijf Sixt pakt weer de winst bij Zoover Awards

Vrijdag 17 april, Hoofddorp – Afgelopen donderdagavond 16 april heeft Sixt voor de derde keer in vier jaar tijd de Zoover Award in de wacht gesleept voor het Beste Autoverhuurbedrijf 2015. Met een publiekswaardering van 9,5 liet Sixt de concurrentie ver achter zich.

Waardering
Commercieel directeur Karen van den Boom nam de award persoonlijk in ontvangst en is ronduit lovend over het behaalde resultaat: “We zijn bijzonder vereerd dat we deze award nu voor de derde keer mogen ontvangen in vier jaar tijd. Een grotere en directere waardering van het Nederlandse publiek voor je dienstverlening kun je als organisatie niet wensen. Een opsteker om het in de toekomst nóg beter te doen.”

Miljoen views
De Zoover Award is opnieuw een bevestiging dat het merk op de juiste koers zit. Sixt behaalde in 2014 wereldwijd een record bruto winst en groeide met 14,1 procent naar 157 miljoen euro. Ook de onlangs gelanceerde TV-campagne, waarin Sixt voor elke situatie een passende oplossing biedt, wordt uitstekend ontvangen. De video is, met meer dan 650.000 views, een groot succes op YouTube. Op Facebook is de video zelfs meer dan 1 miljoen keer bekeken.

Toonaangevend
Sinds 2009 zijn de Zoover Awards uitgegroeid tot een toonaangevende verkiezing binnen de reisbranche. In de online stemronde bepaalt de consument welke reisorganisatie in aanmerking komt voor een Zoover Award. Via de website wordt gestemd in 23 categorieën.