Geplaatst door Westwing Home & Living

Odette Simons aan de slag als Style Director van Westwing Home & Living

Online interieur gigant vindt partner in creatieve all-rounder Odette Simons

Amsterdam 16 oktober 2014 – Vandaag maakt Westwing bekend dat Odette Simons per direct aan de slag zal gaan als de Style Director van Westwing.nl. Odette heeft haar eigen bedrijf in creative advisory en als stylist voor verschillende magazines en TV-programma’s.

Odette geeft aan erg veel zin te hebben in haar nieuwe uitdaging: ‘Ik zie enorm veel overeenkomsten met Westwing in de passie voor interieur, het creëren van sfeer en het inspireren van mensen. Daarnaast hebben wij beiden de ambitie om het inrichten van je huis toegankelijk, gemakkelijk en vooral leuk maken!’

Donderdag 16 oktober zal Odette voor het eerst onder de titel ‘Style Director’ in actie komen bij het TV-programma Koffietijd om 10 uur bij RTL 4. Tijdens dit programma zal Odette de kick-off van de Nationale Slaapweek geven. Hierin zal Odette de kijker inspireren om de slaapkamer om te toveren tot een prachtige leefruimte.

Over Westwing Home & Living, www.westwing.nl

Gestart in 2012 en met inmiddels meer dan 16 miljoen members wereldwijd, biedt Westwing woonaccessoires en meubels van Nederlandse en internationale labels met kortingen tot 70%. Vorig jaar lanceerde Westwing de eerste mobiele app voor het shoppen van interieurproducten in Nederland. De onderneming wordt in Nederland geleid door Tom Peeters, Itai Gross en Odette Simons en is gevestigd in hartje Amsterdam. Westwing werkt samen met meer dan 150 Nederlandse merken en is winnaar van de Thuiswinkel Awards Publieksprijs Wonen.