Phone House uitgeroepen tot beste winkelketen

Amersfoort, 30 september 2013 – Zojuist heeft Phone House de publieksprijs ‘Beste Winkelketen van Nederland 2013′ in de categorie telecom gewonnen. Tijdens deze elfde editie nam Phone House het op tegen Media Markt en mét succes: Phone House mocht de prestigieuze prijs in ontvangst nemen.

Het is een succesvol jaar voor de telecomretailer. Eerder dit jaar ontving Phone House namelijk al de Connexie Graham Award voor ‘Beste Telecomretailer Overall’. Mathieu Teeuwen, Marketing Directeur van Phone House, is trots: “Om voor de tweede keer dit jaar zo’n felbegeerde prijs in ontvangst te mogen nemen is voor ons een groot compliment. Het is tevens een bevestiging dat we de juiste koers varen. We merken dat klanten nog altijd behoefte hebben aan een onafhankelijke retailer die steevast het grootste aanbod smartphones heeft. Bij Phone House zetten wij in elke vestiging alles op alles om onze consumenten in deze behoefte te blijven voorzien”.

Over publieksprijs ‘Beste Winkelketen van Nederland’
Het publieksonderzoek naar de Beste Winkelketen van Nederland is één van de grootste shopperonderzoeken van de lage landen. Afgelopen maanden hebben 285.000 consumenten ruim 260 winkelketens kunnen beoordelen in verschillende categorieën. Het onderzoek is een initiatief van Q&A Research & Consultancy in samenwerking met ABN AMRO en mediapartner De Telegraaf.

Over Phone House
Phone House Nederland is onderdeel van het Britse beursgenoteerde Carphone Warehouse. Carphone Warehouse is de grootste onafhankelijke retailketen voor mobiele communicatie in Europa. Op het Europese vasteland opereert Carphone Warehouse onder de naam Phone House. Phone House is sinds 1998 actief op de Nederlandse markt en heeft hier inmiddels ruim 200 vestigingen. Daarnaast is Phone House online vertegenwoordigd met haar webwinkels op onder andere www.phonehouse.nl en www.typhone.nl. De keten levert alle merken mobiele telefoons, alle netwerken, accessoires, (mobiel) breedband abonnementen, laptops en digitale televisie.