Industry Wire

Geplaatst door Tradedoubler

Pierre & Vacances Center Parcs Group en Tradedoubler gaan exclusieve samenwerking aan

ROTTERDAM – Pierre & Vacances Center Parcs Group, marktleider op het gebied van tussendoor-vakanties binnen Europa, gaat een exclusieve samenwerking aan met Tradedoubler, toonaangevend in performance marketing en technologie. Wat voor Center Parcs in 1967 begon met dertig bungalows in de natuur, is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal concern met 21 topparken, waarvan er negen zijn gesitueerd in Nederland, twee in België, vijf in Frankrijk en vijf in Duitsland.

Center Parcs kenmerkt en onderscheidt zich door de talloze activiteiten voor ieder familielid. De kwaliteitseisen van Center Parcs zijn voor de branche toonaangevend in alle opzichten. De parken worden jaarlijks bezocht door zo’n 3,5 miljoen gasten.

Na in het verleden met twee andere affiliate netwerken te hebben samengewerkt kiest
Pierre & Vacances Center Parcs Group nu voor de merken Center Parcs, Sunparks en
Pierre et Vacances per 1 januari 2017 exclusief voor Tradedoubler, de programma’s zullen wel nu al live gaan zodat er voor een goede overgang kan worden gezorgd voor de bestaande publishers.

Martin de Jong (Online Media Manager, Pierre et Vacances Center Parcs Group): “Samen met Tradedoubler gaan wij ons de komende periode nog meer focussen op affiliates die door middel van kwalitatieve content toegevoegde waarde bieden. Wij hebben met Center Parcs, Sunparks en
Pierre & Vacances enorm veel te bieden qua accommodaties, activiteiten, voorzieningen, omgeving, events etc. Voor ons is het enorm belangrijk dat we deze elementen in combinatie met de juiste offers via affiliates in een vroeg stadium van de user journey overbrengen aan de consument. Uiteindelijk hebben we voor Tradedoubler gekozen vanwege hun duidelijke publisher focus, travel ervaring en technische mogelijkheden. Met alle vertrouwen gaan wij dan ook de verbeterde Affiliate koers varen met Tradedoubler.”

Danielle Bol (Country Manager Benelux, Tradedouber): “We zijn enorm blij met de samenwerking met Pierre & Vacances Center Parcs Group, het is een geweldig merk. Ook geeft deze samenwerking ons een unieke positie waarbij wij als enige netwerk samenwerken met alle grote aanbieders van vakantiehuizen. Wij zijn er van overtuigd dat wij door middel van onze gemeenschappelijke kennis en ervaring een succesvolle en langdurige samenwerking op kunnen zetten.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht