Geplaatst door Pinkcube

Pinkcube wint opnieuw “Best Online Performance” award

Pinkcube is woensdagavond opnieuw uitgeroepen tot winnaar van de “Best Online Performance” award door Promz magazine. Het e-commerce bedrijf mag zich als allereerste leverancier voor de tweede keer op rij beste internetleverancier in de promotionele branche noemen.

“Nadat we prijs vorig jaar wonnen zijn we natuurlijk niet achterover gaan leunen. Elke dag werken we keihard om de gebruikerservaring op onze webshops nog beter te maken. Niet voor niets is ons interne motto: gewoon, steeds beter. Dat we de award voor “Best Online Performance” voor de tweede keer winnen is het beste compliment dat we op de juiste weg zijn.” vertelt Edwin Kats – directeur bij Pinkcube.

Klantervaring als leidraad
Op de vraag wat Pinkcube zo uniek maakt, antwoordt Kats “Wij zijn in de eerste plaats een e-commerce bedrijf. De klantervaring staat bovenaan bij alles wat we doen. Klanten vinden het proces van promotieartikelen bestellen traag en stressvol. Het is een ‘moetje’ waar ze weinig tijd en aandacht aan willen besteden. Daarom doen wij er alles aan om het proces zo gemakkelijk mogelijk te maken. Klanten krijgen binnen 1 minuut een offerte, en ze hebben binnen 15 minuten een digitaal ontwerp in hun mailbox.”

Elke dag gemakkelijker
“Omdat we alles zelf inhouse ontwikkelen kunnen we heel snel schakelen. Dagelijks voeren we meerdere wijzigingen door die het gemakkelijker maken voor onze klanten. Bijvoorbeeld: sinds kort versturen we geen fysieke samples meer naar klanten. Dat vinden we achterhaald. Dat klinkt misschien vreemd maar het digitale ontwerp dat we naar een klant sturen is zo goed dat de klant geen fysiek sample meer nodig heeft. Dat scheelt enorm veel tijd waardoor de klant de producten nog sneller in huis heeft. Klanten waarderen dat.”

Over de PromZ awards
De PromZ awards worden al 12 jaar lang jaarlijks uitgereikt op initiatief van PromZ Magazine, ondersteund door branchevereniging PPP. De award “Best Online Performance” werd in 2015 in het leven geroepen.

Over Pinkcube
Pinkcube verkoopt online promotieartikelen op de gelijknamige webshop Pinkcube.nl. Zeven jaar geleden is Pinkcube ontstaan uit frustratie over de complexiteit en ondoorzichtigheid van de huidige promo-branche. Sinds die tijd is het gegroeid naar 30 werknemers en zet het dit jaar voor het eerst meer dan 10 miljoen euro om. In 2014 en 2015 werd Pinkcube al uitgeroepen tot FD Gazelle en dit jaar behoren ze voor het tweede opeenvolgende jaar tot de 50 snelstgroeiende technologiebedrijven van Nederland.