Plantronics UC-audio-oplossingen geoptimaliseerd voor Lync 2013 nu ook gecertificeerd voor Skype for Business

Hoofddorp, 7 mei 2015 — Plantronics (NYSE: PLT), een wereldwijde marktleider in audiocommunicatie voor zakelijk gebruik en consumenten, kondigt vandaag aan dat haar Lync 2013-oplossingen volledig compatibel zijn met en gecertificeerd voor Microsoft’s nieuwe Skype for Business (voorheen Lync) UC-client.

De UC-audioapparaten van Plantronics voldoen aan de certificeringseisen voor Skype for Business. Gebruikers zijn daardoor verzekerd van goede geluidskwaliteit als ze bellen. Rekening houdend met het belang van compatibiliteit voor klanten voerde Plantronics uitgebreide test uit om er zeker van te zijn dat de producten presteren zoals verwacht. De Plantronics-oplossingen bieden organisaties in combinatie met Skype for Business een betrouwbaar audio endpoint dat uitstekend werkt, maar geen moeilijke set-ups vereist en geïntegreerd kan worden met het Skype for Business communicatieplatform.

Plantronics, een Microsoft Gold Communications Partner, verkocht meer dan vijf miljoen audioapparaten die geoptimaliseerd zijn voor Microsoft Lync. Dit toont aan dat bedrijven op Plantronics vertrouwen als het gaat om het leveren van uitstekende audio voor spraak en videocommunicatie. Hierdoor kunnen eindgebruikers overal en altijd samenwerken. Het bedrijf zal Microsoft blijven helpen door UC-audioapparaten bij haar klanten in te zetten. IT-managers worden gedurende het gehele implementatieproces met diverse middelen geholpen.

Microsoft quote:

“Het verheugt ons, dat Plantronics oplossingen voor Skype for Business biedt om een goede communicatie-ervaring te leveren, evenals het feit dat ze mensen helpen overal met elkaar te kunnen laten samenwerken en communiceren,” aldus Giovanni Mezgec, General Manager of Skype for Business Product Marketing bij Microsoft.

Plantronics quote:

“We zijn al een eeuwenoude partner van Microsoft en onze UC-oplossingen werken uitstekend samen met het Lync-platform. Als organisaties Skype for Business gaan gebruiken, kunnen ze hetzelfde hoge kwaliteitsniveau van onze producten en diensten verwachten,” aldus Bill Loewenthal, vice president enterprise productoplossingen bij Plantronics. “IT-afdelingen kunnen profiteren van onze lange samenwerking en we bieden audio-oplossingen die in meerdere omgevingen werken.”

Ga voor meer informatie over de oplossingen van Plantronics voor Skype for Business naar www.plantronics.com/microsoft.

Over Plantronics
Plantronics is een wereldwijde leider in audiocommunicatie voor zakelijk gebruik en consumenten. Ze pionieren al vijftig jaar met trends in audiotechnologie en creëren innovatieve producten waarmee mensen eenvoudiger kunnen communiceren. Van unified communications, bluetooth headsets tot gaming-producten, Plantronics biedt ongeëvenaarde kwaliteit, een ideale ervaring en uitzonderlijke service. De Plantronics-producten werden oorspronkelijk ontworpen voor de commerciële luchtvaart en worden nu gebruikt door elk bedrijf in de Fortune 100 evenals door luchtverkeersleiders, alarmnummers en consumenten over de hele wereld. Kijk voor meer informatie op: www.plantronics.com.