Printbare audio en video nu mogelijk met Multimedia QR code

VOORBURG, 20140115 — QRcodings.com introduceert als eerste in Nederland de Multimedia QR code. Met deze multifunctionele marketingtool is het mogelijk verschillende media te verwerken in één code. Na het scannen van de code met een smartphone of tablet, worden diverse mediakanalen in één keer getoond. De gebruiker heeft hierdoor meteen toegang tot audio, video, social media, diverse links en zelfs de mogelijkheid telefonisch contact op te nemen via een direct call button. Dit verhoogt het bereik en de user experience aanzienlijk ten opzichte van reguliere QR codes waarbij slechts naar één actie verwezen kan worden.

Interactieve printcampagnes

De multimedia QR code biedt de mogelijkheid multimedia zoals audio en video toe te passen in printbare middelen die hierdoor interactief worden. De unieke code kan geprint worden op alle materialen waarop geprint kan worden zoals kranten, stickers, flyers, displays, kaarten, uithangborden, banners, kleding, vlaggen of producten als gadgets, incentives of relatiegeschenken. Hierdoor is het mogelijk eenvoudig méér informatie te delen tegen lagere kosten. De content achter de code is eenvoudig te delen door de gebruiker waarmee het bereik nog verder wordt vergroot

Lage kosten

Door de uitgebreide mogelijkheden is de multimedia QR code in te zetten voor verschillende doeleinden en in verschillende branches. En een multimedia QR code biedt de mogelijk om tegen lage kosten veel mensen te bereiken en veel informatie aan te bieden. Met maandelijks op te zeggen abonnementen vanaf €19,75 per maand is het al mogelijk een eigen account te krijgen. Bedrijven krijgen met een eigen code toegang tot een persoonlijk control panel, waar een audiofile, logo en/of afbeelding, de diverse links en een telefoonnummer toegevoegd kunnen worden. Het gebruikersproces is zeer simpel en het account kan zo veel als gewenst aangepast, veranderd of opnieuw gebruikt worden. QRcodings.com begeleidt haar klanten indien gewenst.

Kijk op QRcodings.com om te zien hoe een multimedia QR code werkt.

QRcodings.com

De multimedia QR code is een samenwerking van QRcodings.com en QRradio.net (VS). QRcodings maakt design QR codes voor bedrijven en organisaties in diverse branches. Met deze samenwerking proberen QRcodings.com en QRradio.net de toepassingen van QR codes uit te breiden zodat deze efficiënter worden gebruikt.