Prodware behoort tot de top 5 procent Microsoft Dynamics partners wereldwijd

Zaltbommel, 21 juli 2014 – Prodware mag zich lid van de Microsoft Dynamics President’s Club 2014 noemen. Een benoeming voor partners die opvallen door hun groei in nieuwe klantrelaties en verkoopprestaties. Prodware heeft deze erkenning ontvangen tijdens de Microsoft Worldwide Partner Conference (WPC) 2014 in Washington D.C.

De Microsoft Dynamics President’s Club eert goed presterende Microsoft Dynamics partners met commitment in het leveren van oplossingen die (meer dan) voldoen aan de verwachtingen en behoeften van hun klanten. Deze prestigieuze groep vertegenwoordigt de top 5 procent van de Microsoft Dynamics partners wereldwijd. Het lidmaatschap wordt toegekend op basis van hun voortdurende, toegewijde inspanningen en hun groei in nieuwe klantrelaties en verkoopprestaties.

“Elk jaar erkennen en eren we Microsoft Dynamics partners uit de hele wereld voor hun superieure prestaties”, aldus Neil Holloway, Corporate Vice President, Microsoft Business Solutions Sales & Partners. “De bekroonde partners dragen bij aan zowel het ecosysteem als de business van de klant door hun uitzonderlijke inzet en expertise. Microsoft is vereerd om Prodware te erkennen voor hun prestaties het afgelopen jaar en voor hun inzet en ondersteuning van Microsoft Dynamics toepassingen.”

André Sliedrecht, algemeen directeur Prodware, is trots: “Om op deze manier erkend te worden op de wereldwijde partnerconferentie is natuurlijk een geweldige eer. Iedere dag opnieuw trachten wij onze klanten zo goed mogelijk te bedienen. Wij zijn blij dat Microsoft onze inspanningen waardeert.”

Over Prodware
Prodware creëert, integreert en beheert IT-oplossingen door hoogontwikkelde technische expertise te combineren met diepgaande branchekennis. Prodware is de grootste Microsoft Dynamics partner in Europa. Prodware is actief in veertien landen voor 20.000 actieve klanten. Met 1.650 medewerkers behoort Prodware tot de grootste IT-partners voor (middel)grote organisaties in Europa.