Geplaatst door Qlik

Qlik organiseert Visualize Your World Tour 2016

Schiphol, 31 augustus 2016Qlik®, leider in visual analytics, organiseert op 12 oktober 2016 in Amersfoort de Qlik Visualize Your World Tour. Het event, dat dit jaar in 30 steden wereldwijd plaatsvindt, biedt deelnemers de kans om te leren hoe visual analytics helpt om conventionele kennis uit te dagen en het hele verhaal in data te ontdekken. Klanten, partners en experts van Qlik vertellen tijdens het event over de nieuwste strategieën en oplossingen om kansen met data optimaal te benutten en innovatie te stimuleren.

Twee gastsprekers nemen tijdens Visualize Your World een keynote voor hun rekening. Zo doen Maurice Verhagen, Global Head of Reporting Services bij Koninklijke Philips Electronics en Adam Nagus, Visual Analytics Lead – Global bij Accenture, hun ervaringsverhalen uit de doeken. Zij vertellen welke impact visual analytics heeft op de ontwikkeling van een organisatie. Daarnaast geven Dan Sommer en Anthony Deighton van Qlik deelnemers inzicht in hoe organisaties kunnen transformeren naar een datagedreven organisatie. De keynotes worden afgewisseld met diverse break-outsessies voor extra verdieping. Gewapend met deze inzichten zijn de deelnemers na Visualize Your World klaar om hun volgende stap te zetten in de datagedreven wereld.

09:30 uur Registratie
10:00 uur Welkom en introductie
10:10uur Business Keynote: ‘Living in, Working with and Loving Data’,
Dan Sommer, Senior Director – Market Intelligence Lead bij Qlik