Radio Veronica start crossmediale campagne

Radio Veronica start vandaag een grote crossmediale campagne. In de nieuwe campagne staan de pay-off ‘Niet stil te krijgen’ en dj Jeroen van Inkel centraal. Met deze campagne wil Radio Veronica herkenning van het merk creëren en met een nieuwe boodschap een brede doelgroep aanspreken.

In het nieuwe campagnebeeld staat de grote bekende blauwe V van Radio Veronica in het middelpunt. In de V staan iconische artiesten en belangrijke momenten centraal. De cross mediale campagne gericht op mannen en vrouwen bestaat uit een televisiecommercial, verschillende printuitingen, een outdoor campagne en een online campagne. Outdoor is Radio Veronica onder andere te zien op verschillende megamasten en abri’s door het land en een enorme billboard in Utrecht bij winkelcentrum Hoog Catharijne.

Jeroen van Inkel
Jeroen van Inkel maakt vanaf vandaag samen met sidekick Nicky Verhage en producer Martijn Zuurveen de middagshow van Radio Veronica. Het radioprogramma wordt rebels met vlagen, inhoudelijk boeiend en met veel humor. Van Inkel in de Middag is welke werkdag tussen 16.00 en 19.00 uur te horen bij Radio Veronica.

Radio Veronica
Radio Veronica is in heel Nederland via de ether, Digitenne, Astra satelliet, mobiele telefoon, Radioveronica.nl en kabel te ontvangen. Check www.radioveronica.nl voor de frequenties in jouw gebied.

Radio Veronica is onderdeel van de Sky Radio Group.