Industry Wire

Geplaatst door Touch Incentive

Rick Haak maakt overstap van ING naar Touch Incentive Marketing

Barendrecht, 6 oktober 2015. Rick Haak (31) is sinds 1 oktober de nieuwe commercieel directeur van Touch Incentive Marketing BV. Hij volgt hiermee Dennis van den Berg op die zich volledig gaat richten op Touch of Didix te Amsterdam.

Haak was hiervoor alliantiemanager bij ING Nederland en onder meer verantwoordelijk voor het ING Rentepunten programma. Daarvoor heeft hij leiding gegeven aan meerdere ING bankkantoren in de regio Drechtsteden.

Haak over zijn nieuwe functie:  “De afgelopen tien jaar heb ik vol trots voor ING gewerkt. Daar heb ik binnen verschillende posities veel ervaring opgedaan in het coachen en aansturen van teams. De laatste vier jaar heb ik gewerkt aan klantloyaliteit en promoties. Daar heb ik mijn passie ontdekt. Ik verheug me er enorm op om samen met het team bedrijven te gaan helpen om alles uit de klantrelatie te halen. Ik kijk er echt naar uit om nu aan de bureauzijde te gaan opereren.”

Oprichter van Touch Incentive, Dennis van den Berg, is erg blij met het aantreden van Haak: “Met zijn kennis en jarenlange ervaring van loyalty en promotie programma’s binnen ING zal Rick van grote waarde zijn voor de relaties van Touch.”

Touch Incentive Marketing

Touch verzorgt sinds 1999 voor vele vooraanstaande organisaties in de Benelux loyalty programma’s en sales promoties. De incentive groep heeft zich breed ontwikkeld en bedient toonaangevende organisaties met onder meer spaarprogramma’s, promoties, incentive reizen en cadeaukaarten. Touch is een listed marketing services leverancier bij organisaties als Heineken, Samsung en Unilever.

Touch  of Didix is de BtoB marktleider op het gebied van cadeaukaarten en vouchers.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht