Industry Wire

Geplaatst door Run2Day

Run2Day start cross-channel verkoop

‘Nu ook online de leukste collecties en het beste advies’ is het motto waarmee hardloopspecialist Run2Day haar cross-channel strategie vormgeeft.

Net als in haar 25 fysieke vestigingen staat op www.run2day.nl het plezier in hardlopen voorop. Hardlopers kunnen nu ook online hun keuze maken uit een exclusief assortiment van de beste hardloopschoenen en de leukste hardloopkleding en –accessoires.
Door middel van een innovatieve ‘hardloopschoenenwijzer’ wordt de bezoeker in zes stappen naar een uitgebalanceerde schoenenkeuze geleid. Functionele eigenschappen van hardloopkleding en –accessoires worden vertaald naar begrijpelijk advies en tips om outfits compleet te maken.
Tevens biedt Run2Day.nl een schat aan informatie voor hardlopers van alle niveaus; o.a. trainingstips, advies om blessures te voorkomen, hardloopschema’s en de leukste hardloopevenementen. Uiteraard is Run2Day.nl mobiel responsive.

Run2Day.nl sluit met het exclusieve assortiment hardloopartikelen, het uitgebreide online advies en informatie en de aantrekkelijke presentatie naadloos aan op de uitstraling van de 25 fysieke Run2Day winkels.. Run2Day’s cross-channel benadering uit zich o.a. in de mogelijk tot gratis retournemen van online-bestellingen in de 25 winkels, de mogelijkheid om bestellingen af te halen in de winkels en om adviesafspraken via run2day.nl in de winkels te maken. Vaste klanten ontvangen zowel online als offline spaarpunten bij hun aankoop. De kracht van de fysieke winkels wordt online benut, terwijl de fysieke winkels op hun beurt worden versterkt door de extra traffic richting de winkels.

Run2Day is in de concept- en implementatiefase van haar cross-channel strategie ondersteund door Eurogroup Consulting.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht