Industry Wire

Geplaatst door Supersteil

Samenwerking Coolblue en Supersteil van start

Coolblue en Supersteil, bedrijven van Rotterdamse origine en met een sterke focus op online, zijn een samenwerking aangegaan. Om de consument van meer informatie te voorzien tijdens het koopproces worden met regelmaat digitale tools ingezet die de mogelijkheden en functionaliteiten van producten op aantrekkelijke, interactieve wijze toelichten.

Coolblue groeit snel en de behoefte naar digitale tools en campagnes neemt daarmee toe. Dit heeft ertoe geleid dat Supersteil, het digitale bureau met ‘passion for interaction’, werd ingeschakeld. De teams van Coolblue en Supersteil werken nauw samen om zo hoogwaardige digitale tools te creëren voor zowel het informeren als activeren en enthousiasmeren van de consument.

Informatieve digitale tools helpen de consument met het maken van de juiste keuze. Hiermee onderstreept Coolblue zijn klantgerichtheid. De digitale campagnes worden ontwikkeld om nieuwe producten onder de aandacht te brengen en de bijzondere specificaties daarvan op interactieve wijze toe te lichten. Beide toepassingen zijn erop gericht een hogere conversie te generen en de Coolblue merkbeleving te versterken.

Over Supersteil
Supersteil is het Rotterdamse digitale bureau met ‘Passion for Interaction’. Met een team van specialisten op het gebied van concepting, interaction design, visual design en development bedienen zij klanten als Coolblue, Pathé en 538. Digitale producten en interfaces zijn niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. Het is Supersteil’s missie deze producten te perfectioneren zodat ze het leven aangenamer en eenvoudiger maken.

Over Coolblue
Coolblue is de snelgroeiende onderneming achter meer dan 280 webshops en 6 fysieke winkels in Rotterdam, Eindhoven, Groningen, Utrecht, Antwerpen en Lochristi. In 2012 behaalde het een omzet van 168 miljoen euro en is daarmee één van de grootste webwinkels van de Benelux. Zowel in 2009, 2010, 2011, 2012 als 2013 won het bedrijf prijzen als Beste Webwinkel in de Thuiswinkel.org en BeCommerce Awards.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht