Samenwerking Koning & Hartman en NMBS op het gebied van mobiele communicatie

Amsterdam, 4 november – Technologiebedrijf Koning & Hartmanheeft een meerjarige opdracht van de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen (NMBS) ontvangen op het gebied van mobiele communicatie.

Koning & Hartman wordt verantwoordelijk voor de levering en het onderhoud van alle mobiele communicatie van de NMBS. Dit houdt o.a. de levering in van portofoons die de veiligheid van de medewerkers van de NMBS en de passagiers verzekerd.

Met haar jarenlange ervaring en expertise op het gebied van analoge en digitale communicatie zal Koning & Hartman de NMBS ook begeleiden in de transitie van een analoog naar een digitaal netwerk. Algemeen directeur Oswald Coene over deze samenwerking: ‘In Nederland zijn wij op het gebied van mobiele communicatie al een grote speler in het openbaar vervoer, door deze samenwerking zijn wij nu ook een belangrijke partij in België’.

——————-Einde Persbericht————-

Koning & Hartman
Met ruim 800 medewerkers is Koning & Hartman een uniek technologiebedrijf voor de telecom, industrie en infrastructuur. We zijn actief in openbaar vervoer, water, energie, overheid, maakindustrie (OEM), voedingsmiddelenindustrie, farmacie, openbare orde & veiligheid en financiële dienstverlening.

Koning & Hartman werkt samen met vooraanstaande partners zoals Mitsubishi, Microsoft, Panasonic, Intel, Huawei, Kenwood, Alcatel-Lucent, Motorola, Mean Well en IPC, en levert technische oplossingen aan grote multinationals. Het hoofdkantoor is gevestigd in Amsterdam, de overige kantoren in Delft, Veenendaal en Vilvoorde (België).