Geplaatst door Compacon

Samenwerking Pimm Solutions en Compacon

Rotterdam, 22 juli 2016Pimm® Solutions, marktleider op het gebied van slimme one-stop-shops voor zakelijke attenties (bloemen, gebak, cadeaubonnen), en Compacon, een toonaangevende aanbieder van relatiegeschenken, promotionele producten en premiums, hebben hun samenwerking aangekondigd. Dankzij de samenwerking kunnen bedrijven en overheidsorganisaties via een centraal inkoopsysteem zowel relatiegeschenken van meer dan 3.500 aanbieders als premiums en promotionele artikelen op maat bestellen.

Leonie Schipperus, oprichter van Pimm Solutions: “Bij Pimm kregen we steeds vaker de vraag naar producten buiten ons assortiment zoals relatiegeschenken. Veel bedrijven in relatiegeschenken breiden hun dienstverlening horizontaal uit om zoveel mogelijk verschillende diensten aan te kunnen bieden. Wij zijn echter van mening dat op meerdere borden tegelijk schaken niet voor betere dienstverlening zorgt. We willen juist focussen op het zo goed mogelijk uitvoeren van onze core business, en in Compacon hebben wij een partner gevonden die hier precies hetzelfde over denkt. Dankzij onze samenwerking, de eerste in zijn soort, wordt het voor bedrijven en organisaties nog makkelijker om alle attenties voor hun personeel en relaties kosteneffectief in te kopen.”

Ton Lobker, directeur van Compacon: “We zagen dat er in de markt behoefte was aan een oplossing die relatiegeschenken én producten op maat combineert. Dat is de reden dat we zijn gaan zoeken naar een partner met een aanvullend productportfolio. Pimm is een professionele partij, zowel qua netwerk als dienstverlening. Door onze disciplines te combineren, hebben klanten vanaf nu linksom een bos bloemen en rechtsom een paraplu met logo. Het maakt onze gezamenlijke propositie sterker.”

Over Pimm® Solutions
Pimm® Solutions helpt bedrijven efficiënt inkopen met het systeem Pimm®, dat zowel stand alone functioneert als webapplicatie áls geïntegreerd in bestaande P2P systemen. Pimm® Solutions helpt organisaties kosten te besparen én hun medewerkers of relaties te verrassen met kwalitatief hoogstaande cadeaus (onder meer gebak, bloemen en cadeaubonnen). Dit doet het bedrijf met een transparante en persoonlijke aanpak. Waarbij zowel lokale als centrale leveranciers worden ingebed in een centraal inkoopsysteem: Pimm®. Pimm® kan de tail end spend in één keer voor een groot deel oplossen waardoor bedrijven een flinke kostenreductie bewerkstelligen. Minder leveranciers, minder facturen en minder declaraties en een duidelijk zicht op de kosten voor juiste verwerking van de WKR. De e-catalogus van Pimm® is te koppelen aan nagenoeg alle ERP- en financiële systemen. Eerlijk. Efficiënt. Persoonlijk. Want iedere goede oplossing maakt de wereld een beetje beter. Ga voor meer informatie naar https://www.pimmsolutions.nl.

Over Compacon
Compacon is een creatieve sparringpartner wanneer het gaat om een doeltreffende inzet van promotionele producten, premiums en geschenken. Of dit nu is om een verkoopactie te ondersteunen, om relaties te bedanken, of een beurs of ander evenement te ondersteunen: Compacon zorgt voor creatieve ideeën die verrassen. Met haar webshopoplossing Promonline®  voorziet Compacon bovendien in probleemloos beheer, opslag en distributie van promotionele producten, en met haar inkoopmodule GroupBuy®  helpt het bedrijven substantiële kostenbesparingen te realiseren. Ga voor meer informatie naar http://www.compacon.nl.