SAP benoemt Ciber Nederland tot Recognized Expertise Partner Supplier Relationship Management

SAP heeft een partnerovereenkomst gesloten met Ciber Nederland op het gebied van Supplier Relationship Management. Het ICT-consultancybedrijf mag zich hiermee SAP Recognized Expertise Partner SRM noemen. SAP heeft de overeenkomst in het leven geroepen om IT-bedrijven te stimuleren het beste te halen uit hun SRM-oplossingen.

De erkenning van SAP onderstreept de uitgebreide expertise van Ciber op het gebied van sourcing en procurement. Met ruim twintig SRM-consultants beschikt Ciber over jarenlange ervaring met het implementeren en verbeteren van supplier relationship management-oplossingen. Organisaties uit verschillende branches – waaronder semi-overheid, utilities, manufacturing en gezondheidszorg – maakten eerder al gebruik van de diensten van Ciber. Bij de implementatie van SRM-oplossingen richt Ciber zich bij klanten op zowel de strategie, de processen, de organisatie en de systeemondersteuning.

“Het is voor ons belangrijk dat partners onze oplossingen door en door kennen om zo organisaties maximale meerwaarde te kunnen bieden”, zegt Monic van Aarle, Sector Directeur General Business bij SAP. “Naast grondige kennis is de juiste ervaring van partners met specifieke oplossingen bepalend voor optimale resultaten. Het partnerprogramma helpt ons het kaf van het koren te scheiden. Alleen partners die voldoen aan alle criteria mogen zich Recognized Expertise Partner noemen. Ciber hoort bij deze selecte groep van partners.”

“Klanten mogen van ons verwachten dat we goede adviezen geven en projecten tijdig, binnen het afgesproken budget en met goed eindresultaat opleveren”, zegt Wim van Tilt, Service Line Manager Source to Pay bij Ciber. “Daarvoor is diepgaande kennis en uitgebreide ervaring nodig. Succesvolle projecten opleveren en de tevredenheid van klanten is het belangrijkste. De erkenning van SAP zelf is voor ons een extra bevestiging dat we goed werk leveren.”