SeatMe en TripAdvisor slaan handen ineen om reserveringen bij Nederlandse restaurants via reisgigant mogelijk te maken

TripAdvisor is de grootste reiswebsite ter wereld met meer dan 260 miljoen unieke bezoekers per maand. Via de reisgigant boort SeatMe een nieuwe en interessante doelgroep aan voor restaurants in Nederland die hun systeem gebruiken, waaronder toeristen, expats en reizende zakenlui.

“Een samenwerking met TripAdvisor past uitstekend in onze strategie. Uiteindelijk willen we dat al onze klanten meer gasten binnenkrijgen via SeatMe. Deze partnership helpt ons om dit waar te maken”, aldus Wout van der Wijk, algemeen directeur van IENS en SeatMe.

Reviews & rating

Iedereen die via SeatMe.nl reserveert krijgt per e-mail een uitnodiging om een review op TripAdvisor te schrijven. Deze reviews worden op zowel TripAdvisor als SeatMe.nl getoond.* (zie voetnoot)

Over IENS en SeatMe

“Waar gaan we eten?” IENS beantwoordt deze o zo belangrijke vraag elk dag voor talloze mensen. Maandelijks helpt IENS 1,5 miljoen bezoekers een geschikt restaurant te vinden. Geregistreerde proevers schrijven op jaarbasis zo’n 100.000 recensies over restaurants en leveren zo een onmisbare bijdrage. IENS helpt restaurateurs om potentiële gasten te bereiken en inspireert consumenten om Nederland culinair te verkennen via iens.nl, de mobiele website, de apps voor smartphones, IENS DinerDeals, IENS Toppers, IENS RestaurantCadeau, nieuwsbrieven en evenementen als de IENS DinerDagen. Daarnaast worden er via het online reserveringssysteem SeatMe elke maand 300.000 gasten bij restaurants geplaatst. Uit eten gaan begint en eindigt op IENS, een essentiële schakel tussen restaurants en hun gasten.

Over TripAdvisor

Als de grootste reiswebsite ter wereld** helpt TripAdvisor reizigers hun perfecte trip te plannen. TripAdvisor biedt gebruikers adviezen van reizigers aan en een grote verscheidenheid aan reisopties en planningsmogelijkheden die gelinkt zijn aan boekingssystemen. TripAdvisor branded websites vormen de grooste reiscommunity ter werelend met elke maand meer dan 260 miljoen unieke bezoekers*** en meer dan 150 miljoen reviews over ruim 4 miljoen accommodaties, restaurants en attracties. De site is in 42 landen actief, waaronder China waar het onder daodao.com opereert. Onderdeel van TripAdvisor is TripAdvisor for Business, een aparte divisie die de toerisme-industrie toegang biedt tot maandelijks miljoenen TripAdvisor-bezoekers.