Geplaatst door Sitecore

Sitecore benoemt Conclusion Digital tot Gold Partner

Amsterdam, 2 juli 2015 – Sitecore benoemt Conclusion Digital tot Gold Partner. Dit betekent dat de digitale dienstverlener met vestigingen in Utrecht en Amsterdam zijn expertise heeft bewezen op het gebied van het Sitecore-platform, en dat het bedrijf investeert in de toekomst. Conclusion Digital bouwde eerder onder meer de nieuwe website van het Mauritshuis in Den Haag en won daarmee de Best Digital Marketing Solution Award 2014 van Sitecore. Daarnaast gaat de dienstverlener de nieuwe Bruna-website op het Sitecore-platform ontwikkelen.

De Gold Partner-status van Sitecore stelt Conclusion Digital in staat zich te onderscheiden van andere serviceproviders. Zo laat het bedrijf zien dat het beschikt over hoogwaardige kwaliteiten op het vlak van experience management. Dit komt tot uiting in implementaties, klantenservice en de werving van nieuwe klanten. Met deze status verhoogt Conclusion Digital bovendien zijn betrouwbaarheid op het gebied van datagedreven marketingoplossingen voor prospects en bestaande klanten. Dit biedt op zijn beurt weer nieuwe kansen met Sitecore-technologie.

“Met de benoeming tot Sitecore Gold Partner kunnen we nog beter laten zien hoe wij met Sitecore-technologie de zakelijke resultaten van onze klanten verbeteren. Mede dankzij onze ruim negentig professionals zorgen we ervoor dat organisaties kunnen transformeren, innoveren en groeien in een disrupted markt”, zegt Jeroen Borst, directeur bij Conclusion Digital en verantwoordelijk voor de Digital Marketing-tak. “We zijn erg blij met deze erkenning van Sitecore. Het Gold Partner-schap sluit aan op de groei die we als Conclusion Digital doormaken en stelt ons nog beter in staat om onze klanten te bedienen met geïntegreerde digitale oplossingen”, stelt directeur Guus van de Mond