Geplaatst door Spryng

Spryng en SALESmanago bundelen krachten!

Spryng – een Business to Business mobiele telecom service provider van Nederlandse afkomst en SALESmanago – van Poolse afkomst en aanbieder van een op de Cloud gebaseerd marketing platform starten een samenwerking en bieden hun klanten nu de mogelijkheid van elkaars platform gebruik te maken.

Bedrijven, die gebruik maken van SALESmanago’s systeem, hebben voortaan de mogelijkheid om ook gebruik te maken van het selfservice SMS platform van Spryng en tevens de Concept & Development-afdeling van Spryng voor het bouwen van specifieke SMS applicaties.

’’Spryng is zeer verheugd met de partnership met SALESmanago. Nu al zijn SALESmanago’s klanten actief gebruik aan het maken van onze SMS diensten en we hebben positieve feedback ontvangen met betrekking tot de kwaliteit en effectiviteit. We zijn er zeker van dat deze samenwerking meer effectiviteit zal toevoegen aan de communicatie van marketingactiviteiten voor SALESmanago’s klanten’’, zegt Marc Rottinghuis, CEO van het Amsterdamse bedrijf Spryng.

Spryng is begonnen als leverancier van mobiele diensten aan zorginstellingen om het no-show probleem te minimaliseren. Middels de inzet van SMS diensten werd het heersende no-show probleem in de Nederlandse zorgsector met succes teruggedrongen. Spryng richt zich nu op de zakelijke markt, zowel in binnen –en buitenland. Spryng staat voor kwaliteit, transparantie, 24/7 customer service en de beste kwaliteitsroutes tegen de scherpste prijzen met een wereldwijd bereik.

Daarnaast heeft Spryng directe verbindingen met meer dan 850 netwerken in ruim 200 landen wereldwijd.
Spryng biedt bulk SMS via een SMS gateway op internationaal niveau en tegen de hoogst mogelijke kwaliteit.

Tegelijkertijd zullen de klanten van Spryng de mogelijkheid krijgen om gebruik te maken van SALESmanago’s Marketing Automatisation diensten tijdens het uitvoeren van hun SMS campagnes. SALESmanago combineert de mogelijkheid van het verzenden van gepersonaliseerde content met geavanceerde automatisering.

’’We zijn erg enthousiast om een samenwerking te starten met Spryng zowel in Nederland alsook in de rest van Europa. Samen bieden wij een uniek marketing pakket aan voor kleine en middelgrote bedrijven die de omzet van onze klanten zal doen stijgen’’, aldus Greg Blazewicz, oprichter en CEO van SALESmanago.

SALESmanago is een op de cloud gebaseerd automatisch marketingplatform dat wordt gebruikt door meer dan 3.000 bedrijven in 40 landen. Volgens Datanyze is het een van werelds Top 6 marketing platforms.
SALESmanago biedt een complete reeks van producten aan voor marketeers, waaronder website bezoeker identificatie en tracking, e-mail marketing met persoonlijke dynamische e-mails en productaanbiedingen, dynamische website content en personalisatie voor ad-netwerken en directe verkoopkanalen.