Start benchmark: Projectinformatie in optima forma

Microsoft partner CTB xRM is recent met een benchmark gestart onder 350 middelgrote en grote (internationale) organisaties in de technische dienstverlening, bouwnijverheid, maritieme sector, engineering en aanverwante branches. Een onderzoek onder bedrijven die voortdurend te maken hebben met uitdagingen om informatie en processen rondom projecten slim te organiseren. Deze benchmark, bestaande uit 25 vragen en 2 stellingen, biedt deelnemers de mogelijkheid om anoniem hun uitdagingen in projecten en informatievoorziening te vergelijken met die van branchegenoten (geen bedrijfs- en persoonsgegevens).

Projectinformatie in optima forma
Bas Bergsma van het onderzoeksteam: “Het doel van deze benchmark is om trends en ontwikkelingen rondom projectinformatie te identificeren. Dat is voor ons interessant, maar nog meer voor de deelnemers. De vragen in het onderzoek hebben wij samen met klanten samengesteld. Dat zijn allemaal projectmatig werkende bedrijven die bezig zijn met het organiseren en structuren van informatie, het delen van informatie, het bewaken van kwaliteitsprocessen en het monitoren van projecten. Meer grip op deze uitdagingen leidt direct tot een beperking van faalkosten, risicobeheersing en betere (keten)samenwerking.”

Wat krijgen de deelnemers?
“Het is een nuttig onderzoek voor professionals die dagelijks bezig zijn met de informatievoorziening rondom projecten. Deze benchmark stelt deelnemers in staat om hun situatie rondom projectbeheer, documentmanagement, relatiebeheer en IT-trends te vergelijken met branchegenoten. Een leerzaam kijkje in de keuken”, vult Bas aan.

Deelnemers krijgen:

• in één oogopslag hun eigen resultaten te zien, afgezet tegen de antwoorden van andere deelnemers (geen bedrijfs- en persoonsgegevens);
  • ona afronding van het onderzoek een overzichtelijk en inzichtgevend trendrapport, digitaal en in print;
  • onieuwe inzichten die gebruikt kunnen worden om werkprocessen rondom projecten en IT-omgevingen te verbeteren;
  • feiten en cijfers om intern draagvlak te creëren, zodat organisaties blijvend kunnen profiteren van de juiste en actuele projectinformatie.

Herkenbare uitdagingen? Doe dan mee! Het kost tien minuten van uw tijd. Deelname is anoniem. Bedrijfs- en persoonsinformatie worden in geen enkel geval openbaar gemaakt.

Over CTB xRM
CTB xRM helpt middelgrote en grote projectmatig werkende organisaties op het gebied van marketing, verkoop, samenwerking, documentbeheer en het beheersen van projecten. Dit doen wij met software en diensten voor Microsoft Dynamics CRM, Microsoft SharePoint en Asta Powerproject. www.ctbxrm.nl