Geplaatst door TRAVALLI

StartUp TRAVALLI wil voor 1,1 miljoen aan kapitaal ophalen

TRAVALLI heeft maandag bekendgemaakt dat het circa 1,1 miljoen aan vers kapitaal wil ophalen via de uitgifte van obligaties om haar verdere groei te financieren.

Via de vergelijkingssite TRAVALLI kun je snel en eenvoudig een mooie vaarvakantie, romantisch hotel, bnb, vakantiewoning, groepsaccommodatie, glamping of camping boeken bij verschillende aanbieders. Liever direct één van de prachtige reizen boeken, dagje weg of uit eten in een restaurant? Ook dit vind je op Travalli.nl, mijn website voor Vakantie & Vrije tijd!

De vergelijkingssite Travalli is in januari 2015 gelanceerd door Oscar van den Hooff en momenteel actief in 3 landen. We willen marktaandeel vergroten in de landen waar we actief zijn en verder uitbreiden binnen en buiten Europa.

Travalli brengt vraag en aanbod bij elkaar zonder daar commissie over te vragen, dit scheelt de aanbieder tot 30% per boeking, wat men niet hoeft af te dragen aan veelal dure tussenpersonen of affiliatiepartners.

De klanten van Travalli betalen maandelijks, per kwartaal of jaarlijks voor het gekozen abonnement waarmee Travalli de obligatiehouder rente geeft en de obligatie aflost.

De obligatiehouder legt geld in en geeft hiermee Travalli een lening. Deze lening wordt gebruikt om de groei van Travalli te versnellen.

Onze ambitie is om wereldwijd door te groeien met vestigingen in vrijwel alle landen van onze mooie globe, dit lukt niet alleen met de uitgifte van obligaties. In een later stadium zijn investeringen door private equity partijen en/ of beursnotering dan ook niet uit te sluiten.