Stibo Systems klant Brady wint award voor informatie gebruik

Laren, 1 oktober 2014 – Stibo Systems, marktleider in multidomein Master Data Management (MDM) oplossingen, kondigt aan dat haar klant Brady Corporation, wereldwijd leverancier van veiligheids- en identificatieproducten, op 22 oktober 2014 de Ventana technology Leadership Award ontvangt voor informatie optimalisatie. Brady’s Product Information Management (PIM) en Master Data Management (MDM) toepassingen zetten data om in waardevolle assets die de klantbeleving positief bevorderen, zowel in- als extern. Met de MDM oplossing STEP van Stibo Systems kan Brady productinformatie snel doorspelen naar distributiepartners, zodat zij de producten effectief in de markt kunnen zetten.

Key Points

• Brady beschouwt data als strategisch voor haar business.
  • Sinds de roll-out van de MDM oplossing, ziet Brady haar verkoopcijfers jaarlijks met $4,4 miljoen toenemen. Het toevoegen van nieuwe producten gaat sneller, de kwaliteit van de bijbehorende beeldmaterialen en documentatie is beter, en de productinformatie voor klanten en partners is completer.
  • Via integratie van meer dan 2.500 leveranciers van eindproducten en 400 onderdelenleveranciers heeft het bedrijf de levertijd van nieuwe en bestaande onderdelen omlaag gebracht.

Citaat Brady
“Wij voelen ons zeer vereerd dat we als winnaar gekozen zijn voor de Ventana Technology Innovation Awards. Sinds we met STEP van Stibo Systems werken, hebben we een eenduidig beeld van wat een product is – iets wat voorheen niet vanzelfsprekend was,” zei Bentley Curran, CIO van Bradley. “Doordat we nu complete, consistente, correcte en tijdige product informatie over alle kanalen, organisaties en regio’s leveren, is er consistentie in het wereldwijde netwerk. Dit zorgt ervoor dat distributiepartijen onze productinformatie gemakkelijk in kunnen zetten en dat de shopping experience voor eindgebruikers verbetert.”

Citaat Ventana Research
“De Information Technology Innovation Awards zijn een erkenning voor organisaties die opvallend succesvol zijn in de inzet van innovatieve technologie om mensen en processen te binden,” zei Mark Smith, CEO & Chief Research Officer bij Ventana Research. “Dankzij Stibo Systems is Brady in staat om een centrale bron van productinformatie te hanteren voor standaardisatie en consistentie en het is daarmee een uitstekend voorbeeld van hoe technologie business performance kan verbeteren.”

Citaat Stibo Systems
“Brady laat heel goed zien hoe MDM oplossingen ingezet kunnen worden om business doelstellingen te bereiken en omzet te verhogen,” zegt Mikael Lyngsø, CEO van Stibo Systems. Graag feliciteren wij Brady met de Ventana award en wij hopen gezamenlijk de successen nog verder te verbeteren.”

Over Stibo Systems
Stibo Systems is wereldwijd marktleider in multidomein Master Data Management (MDM) oplossingen. Klanten vertrouwen op Stibo Systems voor cross channel consistentie van product-, klant- en leverancier-data. Dit stelt hen in staat om betere besluiten te nemen, de verkoop te bevorderen en aandeelhouderswaarde te vergroten. In de afgelopen 30 jaar heeft Stibo Systems honderden bedrijven ondersteund bij het creëren van één betrouwbare, centrale informatiebron. Stibo Systems is particulier eigendom en onderdeel van de Stibo A/S groep, die is opgericht in 1794. Het hoofdkantoor van Stibo Systems is gevestigd in Aarhus, Denemarken. Voor meer informatie: www.stibosystems.nl