Geplaatst door Wundernacht

Succesvolle Start-up Wundernacht gaat door!

Proefperiode Wundernacht succes
Op 30 juli 2015 is Wundernacht officieel gelanceerd en op 28 augustus vond de eerste Wundernacht plaats. Op dit moment (april 2016) zijn er 50 Wundernachten verkocht en zijn +143 mensen in de watten gelegd.

Wundernacht in een notendop
Wundernacht is een verrassingsavond uit, gecureerd door locals. Na het boeken van je Wundernacht (Sweet Little Secret, The Big Trip of Cosmonaut Adventure), vul je een online vragenlijst in zodat het team van Wundernacht je beter leert kennen. De starttijd en locatie ontvang je via een sms. Gedurende de avond ontvang je enveloppen van de Wunderpartners met daarin instructies voor het verdere verloop. Het programma van een avond hangt af van het pakket maar je bezoekt altijd minimaal twee verschillende locaties. Een om te eten en te drinken en een locatie waar een event plaatsvindt. Expect the unexpected!

Tijd voor groei
Binnen een half jaar heeft het team zowel de service als het product aanzienlijk verbeterd. De positieve reviews van klanten hebben het vertrouwen in het concept gesterkt. Hierop volgde de ambitie om Wundernacht verder te laten groeien. Het uiteindelijke doel? Van Wundernacht een globaal bedrijf te maken en het product aan te kunnen bieden in wereldsteden als London, New York, Tokyo en Dubai.

Om deze groei te realiseren, gaat het team van Wundernacht zich allereerst focussen op het aanspreken van een nieuwe doelgroep in Amsterdam, de toerist. Aangezien een internationale wereldstad als Amsterdam bruist van de toeristen wordt ingezet op minimaal dertig Wundernachten per avond. Om dit marketing technisch goed aan te pakken zoeken zijn de twee oprichters nu een investering.

Wout: “De markt is enorm en groeit hard. Er wordt steeds meer gereisd en deze markt is booming. Wundernacht speelt in op deze ‘nieuwe’ reiziger. Reizigers die zich als locals willen voelen en gedragen wanneer ze in een andere stad zijn. Daarom gaan we nu op zoek naar een investering om onze ambities een injectie te geven”

Wie zijn Wout & Julius?
Oprichters, Julius en Wout kennen elkaar via hun freelance werk in de creatieve industrie. Sinds de oprichting van Wundernacht zijn ze goede vrienden geworden en hebben zich ontwikkeld als een team dat efficiënter en doelgerichter werkt. Binnen het team is er een duidelijke rolverdeling. Wout zorgt voor de business development en creatieve directie, Julius ontwikkelt nieuwe partnerships en staat in contact met klanten. Uiteraard zijn beide heren in staat een fantastische Wundernacht te organiseren.