SuperHeroes lanceert ‘digital first’ PR bureau GreatQuestion!

Amsterdam, 1 juni 2015 – Is er nog een duidelijk onderscheid te maken tussen PR en social? En moeten PR & social niet veel intensiever samenwerken met creatie? Met deze vragen in de hand lanceert SuperHeroes Amsterdam vandaag GreatQuestion!, een nieuw ‘digital first’ PR bureau.

GreatQuestion! is ontstaan vanuit het besef dat influencers in onze gedigitaliseerde wereld al lang niet meer alleen bestaan uit pers en bloggers. Met reviews en snelle antwoorden op vragen van vrienden in social media is iedereen een influencer binnen zijn of haar eigen sociale kring.

Het nieuwe bureau wordt geleid door Paula den Dunnen, voorheen onder meer communications director bij Tesla Europe en director bij Zeno Group/ Edelman: “Met GreatQuestion! breiden we PR uit tot op het niveau van jou en mij. We hebben een eigen aanpak ontwikkeld waarin we PR, social en events volledig integreren. Van het genereren van expert reviews door journalisten en bloggers tot het inspireren van persoonlijke verhalen van prospects en fans: we laten voor onze klanten geen middel onbenut. Dat doen we bovendien 24/7, en niet alleen op afroep.”

Django Weisz Blanchetta, managing director van SuperHeroes: “We zagen een toenemende vraag bij klanten naar een effectieve, gecombineerde aanpak van PR en social. Ook willen we met onze creativiteit de vaak traditionele PR een zetje naar voren geven. ‘Digital first’ is in onze ogen niet anders dan ‘van deze tijd’. Of voor sommige merken misschien wel ‘hoog tijd’.”

GreatQuestion! heeft een vliegende start gemaakt en verzorgt inmiddels onder meer alle PR & social voor LG Electronics Benelux. Het team van GreatQuestion! bestaat inmiddels uit zeven personen.