Industry Wire

Surfly zorgt voor uniek online klantcontact

Amsterdam, 7 mei 2015Surfly brengt vandaag de eerste versie van haar publiek toegankelijk product op de markt. Met deze lancering verpakt Surfly haar geavanceerde co-browse-technologie in een toegankelijk oplossing zodat bedrijven op een eenvoudige manier online en real-time kunnen communiceren met hun klanten.

Door het mogelijk te maken dat een web-sessie kan worden gedeeld met iedereen, zonder dat daar software of aanpassingen aan je website voor nodig zijn, maakt Surfly het heel eenvoudig voor bedrijven om te communiceren met haar websitebezoekers waarbij beiden het zelfde scherm zien. Surfly’s real-time web-share-technologie werd wereldwijd door verschillende partners gebruikt, zoals financiële adviseurs, makelaars en websiteontwikkelaars, maar is nu voor het eerst beschikbaar rechtstreeks via Surfly.

Met de lancering van dit product maakt Surfly het voor bedrijven eenvoudig om met klanten te communiceren, waarbij ze hun eigen website als communicatieplatform gebruiken. Dit is tot stand gekomen door het toevoegen van extra features aan de robuuste co-browse-technologie. Zo kunnen gebruikers (video)chatten in hoge kwaliteit, kan de controle over de web-sessie gewisseld worden en is er een uitgebreide management-interface. Bovendien kan de techniek van Surfly nu nog eenvoudiger geïntegreerd worden in bestaande websites of applicaties.

“Duizenden gebruikers over de hele wereld hebben al kunnen ervaren hoe effectief Surfly is en hoeveel waarde het toevoegt aan het contact tussen bedrijven en hun klanten” aldus Nicholas Piël, oprichter en CEO van Surfly. “Als uniek en geavanceerd communicatiemiddel maakt Surfly een nieuwe en eenvoudige vorm van interactie mogelijk tussen gebruikers van websites en web-applicaties.”

Surfly heeft de volgende features:

  • – Buitengewone prestaties: tijdens een web-share-sessie is er geen kwaliteitsverlies; gebruikers kunnen een haarscherpe presentatie of video delen.– Documenten delen: PDF-documenten kunnen eenvoudig gedeeld en samen bekeken worden zonder dat daar extra software voor nodig is.
  • – Integratiemogelijkheden: met de widget-optie kan Surfly worden geïntegreerd in een website. Een uitgebreidere integratie is ook mogelijk via de complete REST API.
  • – (Video)chatten in hoge kwaliteit: de web-RTC-technologie zorgt voor optimale en heldere audio- en videokwaliteit waardoor er tijdens het co-browsen uitstekend gecommuniceerd kan worden via (video)chat.
  • Co-browsing: websites en web-applicaties kunnen naadloos gedeeld en samen bekeken worden, zonder dat daar plug-ins voor nodig zijn of dat de website moet worden aangepast.

Voor meer informatie over Surfly en haar geavanceerde co-browse technologie, kijk op www.surfly.com.

Over Surfly

Surfly is een in Amsterdam gevestigde start-up die een innovatieve oplossing heeft ontwikkeld voor het delen van web-sessies. Surfly is simpel; ga naar ‘surfly.com’ vul een website in en deel deze met een ander. Surfly is snel; het werkt zonder dat er extra software gedownload hoeft te worden. Surfly is veilig; de toegankelijkheid geldt alleen voor het specifieke venster, er wordt geen toegang tot de volledig computer verleend.

Het bedrijf is in 2012 opgericht door Nicholas Piël. Linden Mobile Ventures heeft Surfly voorzien van het startkapitaal. Deze investering stelde de oprichters in staat het bedrijf op te richten, het internationale team van zeer ervaren ontwikkelaars uit te breiden en de initiële productontwikkeling af te ronden. Meer informatie vindt u op de website: www.surfly.com. Onze press-kit kunt u hier vinden.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht