Industry Wire

Geplaatst door Tele2

Tele2 en INDIE Amsterdam komen met een bijzondere kerstwens. Omdat het kan

Amsterdam, 21 december 2016. Vandaag onthult Tele2 een bijzondere kerstcampagne met een speciale kerstwens: Vrede op het internet.

“Op het internet worden mensen steeds harder en lijkt er geen filter te zitten over wat we zeggen. Daar willen we als Tele2 iets positiefs tegenover stellen, passend bij ons merk. Onze kerstboodschap luidt dan ook: Stop het onzinnige gehaat. Vrede op het internet!”, zegt Cilesta van Doorn, Managing Director Marketing, Brand & Communications van Tele2.

“Of ananas nou wel of niet op een pizza hoort en ook als het op Tinder even niet zo lekker gaat, verspreid geen haat maar deel de vrede. Met grappige, herkenbare

one-liners maakten we een lied dat we lieten inzingen door een echt gospelkoor, geleid door Edgar Burgos bekend van Trafassi.”, aldus Emilio de Haan en Rogier de Bruin,  Creative Directors van INDIE Amsterdam.

De campagne zal met name online verspreid worden en op televisie.

Credits

Creatie: INDIE Amsterdam

Vanuit Tele2: Cilesta van Doorn, Danielle Snoeij, Margaret Kreuger, Valery Gresnigt

Productiemaatschappij: Hazazah

Regie: Rob Lücker

Producer: Omar Perineau

Offline: de Kapsalon (Brian Ent)

Online en Grading: The Darlings

Muziek: de Geluiderij (Sander Baas)

Geluid: Audentity (Niels den Otter)

 

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht