Industry Wire

Telecommerce luidt nieuw tijdperk in met andere naam: CustomerFirst

Vanaf vandaag gaat de vaktitel Telecommerce verder onder de naam CustomerFirst. Het magazine en de website zijn in een fris jasje gestoken.

Paul Petermeijer. Uitgever en directeur van BBP Media over de naamswijziging: “Eerlijk gezegd waren wij al enige tijd niet zo happy meer met de naam Telecommerce. Maar omdat de naamsbekendheid van de titel in de markt zo groot is, waren we altijd wat huiverig om de naam te veranderen. Toen we de complete website wilden optimaliseren, kwam ook de naamdiscussie weer op de agenda te staan. Hierop hebben we de knoop doorgehakt. We zijn er echt blij mee. CustomerFirst benadrukt waar het in offline en online business om draait, onafhankelijk van de gekozen klantstrategie, de technologie en de mensen die erin werken.

Over CustomerFirst
CustomerFirst informeert u voortaan zowel digitaal als in print over hoe u de klant over alle kanalen heen centraal kunt stellen en hoe u de ‘customer first’ mentaliteit binnen het gehele bedrijf implementeert. Daarnaast biedt het u continu inzicht in noviteiten op het gebied van klantcontact.

CustomerFirst helpt u het verschil te maken
Hoe zorgt u ervoor dat uw bedrijf hét verschil kan maken in service, nu ook zoveel andere ondernemers proberen hierin uit te blinken? CustomerFirst biedt u aan de hand van interviews, nieuwsartikelen en achtergrondstukken inspiratie voor een klantstrategie die past bij uw bedrijf. U leest hoe partijen uit dezelfde en andere branches customer first als mentaliteit hanteren en leert van hun successen en fouten.

De nieuwe basis (én meer) voor alle vakinformatie. Dat is CustomerFirst.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht