Geplaatst door Teradata

Teradata Conferentie PARTNERS & Expo biedt 200 klantcases over big data, marketing technologie en the internet of things

AMSTERDAM – 9 oktober 2015, Teradata(NYSE: TDC), de big data analytics en marketing applications onderneming, organiseert van 18-22 oktober 2015 de jaarlijks terugkerende en wereldwijd bekende conferentie PARTNERS & Expo – dit jaar in het Anaheim Convention Center bij Disneyland. Ruim 200 Teradata klanten uit de hele wereld geven presentaties vanuit de praktijk. Interessant voor iedereen die inspiratie op wil doen en meer wil halen uit big data analytics, marketing technologie en the internet of things. Naast inhoudelijke sessies is er volop gelegenheid om te netwerken met opinieleiders en ervaringsdeskundigen op het gebied van data-driven business.

Voor meer informatie, zie teradata.com,

Over Teradata
Teradata (NYSE: TDC) helpt bedrijven wereldwijd om meer waarde uit hun data te halen dan ieder ander bedrijf. Teradata’s toonaangevende portfolio van oplossingen en diensten in big data analytics en integrated marketing applications, helpen organisaties om met data een duurzaam concurrentievoordeel te behalen. Bezoek de Teradata website.