Geplaatst door Knijter

The Art of Shopping: webwarenhuis Knijter bundelt krachten met bloggers

Onder het motto ‘The Art of Shopping’ gaat verkoopplatform Knijter samenwerken met blogsite PS:blog. Beide partijen hebben elkaar gevonden in hun passie voor shoppen, zowel in fysieke winkels als online. “Winkelen verdient het om als vrije tijdsbesteding, net als koken of sporten, beter gewaardeerd te worden”, aldus Marij Aafjes, oprichter van Knijter. “Door deze nieuwe samenwerking willen we consumenten en verkopers dichter bij elkaar brengen en het shoppen een boost geven.

Bij Knijter zijn op dit moment circa 150 winkels en webshops aangesloten die hun producten online aanbieden via het verkoopplatform www.knijter.nl. Grondleggers Marij Aafjes en Roy Waterman richten zich op de nichemarkt van kleinere labels, fysieke winkels en webshops. Daar waar aandacht, duurzaamheid en liefde voor het product hoog in het vaandel staan. Lifestyle-bloggers Paloma van der Put en Sanne Geurts zijn al geruime tijd actief onder de naam PS:blog. Via hun website www.psblog.nl en social media als Instagram en Facebook hebben ze in korte tijd een flinke fanbase opgebouwd.

Vaste gezichten
Paloma en Sanne gaan tot de vaste gezichten van Knijter behoren. Zo geven we samen het platform meer identiteit”, vertelt Marij Aafjes. “We staan te popelen om samen aan de slag te gaan. We hebben een brede doelgroep, want het gaat hier over de liefde voor shoppen, het vinden van de mooiste spullen, online of in de winkel.” Paloma van der Put: “Zoals bij veel bloggers is onze kracht dat we het persoonlijk houden en bij onszelf blijven. Wij geven onze eigen mening en visie over trends, shops en producten. En we hopen uiteraard mensen te inspireren met styling-tips voor kleding en interieur”.

Toonaangevend
Met de samenwerking denken de partners meer bereik en meer content te genereren, zowel voor de consumenten als voor de winkels en webshops. Samen hebben ze de ambitie uit te groeien tot een toonaangevend lifestyle platform voor mensen die van shoppen houden.

Over Knijter
Knijter is een verkoopplatform voor webshops, fysieke winkels en zelfstandige labels. Er zijn zo’n 150 verkopers aangesloten bij het platform dat als doel heeft de niche winkels in België en Nederland gezamenlijk online te versterken.

Over PS: Be You
In het najaar van 2014 startten Paloma en Sanne met PS:blog. Al een aantal jaar collega’s in de e-commerce branche met een gezamenlijke hobby: online shoppen! Nu ze moeder zijn bestellen ze nog meer online, wel zo makkelijk en er is veel meer verkrijgbaar. Ze wilden beide iets doen met de passie voor kids, interieur, online shopping, de online wereld en marketingkennis. Een blog met toffe webshops, inspiratie en positieve vibe, werd PS:blog opgezet. Na een jaar werd het tijd voor een eigen collectie, wat de lancering van het bedrijf PS: Be You met een eigen collectie betekende.