Geplaatst door The Next Ad

The Next Ad: eerste Nederlandse Facebook Marketing Partner met Ad Technologie

The Next Ad (TNA) mag zich voortaan Facebook Marketing Partner noemen met zijn Ad Technologie. Na amper een jaar ontvangt TNA al de erkenning van zijn meest belangrijke partner, Facebook. TNA wordt door hen erkend als waardevol prestatie- en datagedreven Facebook & Instagram advertising platform.

TNA is een advertentieplatform voor Facebook en Instagram. Het biedt een aantal voordelen boven die van andere aanbieders. Zijn tool laat klanten gemakkelijk en geautomatiseerd Facebook & Instagram marketing campagnes maken, analyseren en optimaliseren. The Next Ad is voortgekomen uit de ervaring van Media Injection. Dit bedrijf heeft al meer dan 5 jaar ervaring in social media management en social CRM en werkt voor de grootste merken ter wereld.

“Benoemd worden tot Facebook Marketing Partner ondersteunt onze visie op social advertising” zegt Achmed Awad, co-founder van The Next Ad. “Wij geloven dat ieder bedrijf, klein en groot, hun Facebook en Instagram advertising budget zo effectief mogelijk moet kunnen investeren. Onze tool biedt inzicht in campagnes en begeleidt de gebruiker stap voor stap om zijn campagnes te optimaliseren en het beste eruit te halen.”

The Next Ad is een badged Facebook Marketing Partner met de specialiteit Ad Technologie.

Ad Technologie: Toegekend omdat TNA Facebook en Instagram advertentie campagnes kan schalen en optimaliseren met een slimme self service-technologie .

TNA werkt al met klanten als bol.com, Under Armour en Heineken. In het kleine jaar dat het platform live is heeft het al een flinke groei doorgemaakt. De recente lancering van de online versie van de app in september gecombineerd met het Facebook Marketing Partnerschap zal het klantenbestand alleen maar verder doen groeien.

“We werken hard om voortdurend mee te ontwikkelen met de steeds veranderende advertentie-technologie-ontwikkeling. We passen functies in ons platform aan aan de behoeften van onze gebruikers en we integreren iedere nieuwe functie in TNA op het moment dat het wordt gelanceerd”, vervolgt Awad. “Onze tool moet de meest makkelijke tool ooit zijn voor advertising. Onze Hyper Optimalisatie laat onze klanten hun campagnes binnen een minuut optimaliseren. We zien al goede resultaten. Neem bijvoorbeeld een succesvolle restaurantketen die een 90% lagere CPI heeft gescoord. Of een toonaangevende e-commerce-partij met 62,7% meer conversies!”

The Next Ad biedt een gratis proefperiode aan. Bezoek de website van The Next Ad. Je kunt hier ook direct de gratis proefperiode starten.

Over The Next Ad
The Next Ad ‘s (TNA) Facebook en Instagram advertising tool laat merken, groot en klein, gemakkelijk ad campagnes publiceren en optimaliseren. Met meer dan 5 jaar ervaring in social media, staat TNA voor het gemakkelijk opstellen, optimaliseren en analyseren van Facebook en Instagram campagnes. Een van de beste features van TNA is Hyper Optimalisatie. Deze feature laat klanten zo snel mogelijk het meeste uit hun campagnes halen. In TNA kun je volledig automatisch doelgroepen segmenteren, budget toeschuiven aan de best presterende audiences en automatisch de best presterende advertenties roteren. TNA is beschikbaar voor iedere organisatie, in iedere industrie, in ieder land en ondersteunt verschillende talen.

Over het Facebook Marketing Partner programma
Het Facebook Marketing Partners programma maakt het gemakkelijker voor marketeers om partners te vinden op basis van specifieke behoeften. Alleen bedrijven die voldoen aan de hoge standaard van capaciteiten en prestaties, wordt een Facebook Marketing Partners badge aan toegekend. Op die manier weet je dat zij de beste in de markt zijn. Iedere Partner is beoordeeld op basis van excellentie in industrie, land en 1 van de 9 specialiteiten. Bedrijven met een badge zijn gekozen op basis van diversiteit, innovatie in het programma, sterke richtlijn richting Facebook‘s visie en beleid, sterke relaties en klanten management, een transparant business model en andere factoren.