Geplaatst door Universiteit Twente

The Voice of Innovation: studiebeurs voor excellente studenten

Zes UT-studenten met baanbrekende innovatieve ideeën zijn genomineerd voor The Voice of Innovation. Zij maken kans op een studiebeurs uit het De Breed Kreiken Innovatiefonds. Je kan tot en met 20 mei stemmen op jouw favoriete kandidaat op www.thevoiceofinnovation.nl.

De genomineerden zijn:

• Mike Kriele – MSc. Computer Science en Telecommunication Engineering
  • Tim van Dijk – MSc. Industrial Engineering and Management
  • Chris Sproates – MSc. Financial Engineering and Management
  • Pim Willemsen – MSc. Water Engineering & Management
  • Ingeborg Bikker – PhD bij Applied Mathematics
  • Sofieke de Jonge – MSc. Technical Medicine (Robotics and Imaging)

De studiebeurs is bedoeld voor excellente masterstudenten en jonge alumni met een ondernemende attitude en een studiewens met een technisch profiel. Het publiek kan stemmen op de student meest de meest aansprekende aanvraag. De drie studenten met de meeste stemmen winnen een studiebeurs. De uitreiking vindt plaats tijdens de finale van de Young Technology Award.

De Breed Kreiken Innovatiefonds

Het De Breed Kreiken Innovatiefonds, een Fonds op Naam binnen het Universiteitsfonds Twente, is in 2011 opgericht door De Breed & Partners ter ere van hun dertigjarig jubileum. Het fonds is vernoemd naar oud-UT-hoogleraar professor dr. Jan Kreiken, een bekend bedrijfsstrateeg, grondlegger van de managementgedachte in Europa en mede-oprichter van de Twentse bedrijfskundige opleiding.