Industry Wire

Geplaatst door The Media Outfit

Thijs Dorreboom naar The Media Outfit

Thijs Dorreboom (31) heeft zich per 1 augustus als Cross Media Director verbonden aan mediabureau The Media Outfit. In deze functie wordt hij verantwoordelijk voor zowel online als offline mediacampagnes. Eén van zijn kerntaken is de integratie van deze disciplines, die vaak bij bureaus én adverteerders nog als twee aparte disciplines worden gezien, aangestuurd en ingezet.

Thijs was eerder o.a. werkzaam bij M2 Media, MPG/Havas Media, Universal Media en SVB Amsterdam.

Directeur/eigenaar Rick Koornneef  van TMO zegt desgevraagd over de komst van Thijs:

“Media adviseurs worden vaak betiteld als offline óf online specialisten. Hetgeen impliceert dat zij ook slechts een deel van een mediavraagstuk van een merk zouden kunnen invullen. Waarbij zij de kracht van hun eigen specialisme meestal zullen overschatten. Het mooie van Thijs is dat bij hem de offline én offline expertise ook echt in één persoon zijn verenigd. Mensen met deze unieke bagage zijn er maar weinig te vinden in de mediawereld.”
“Daarnaast ken ik Thijs, al tien jaar, als een zeer klantvriendelijk en slim persoon, die heel snel tot de kern kan doordringen en op basis daarvan op creatieve wijze de vertaalslag kan maken naar pragmatische, weldoordachte, relevante en werkende media-oplossingen. Oftewel, een prima fit met het DNA van The Media Outfit. Wij hebben al eerder intensief met elkaar samengewerkt, dus ik weet dat Thijs een belangrijke rol zal spelen bij het realiseren van onze ambities.“

Thijs Dorreboom over zijn stap: “De reden dat ik mij heb verbonden aan TMO is dat ik heel erg geloof in de filosofie die zij nastreven. Een persoonlijke benadering, ondernemend en gefocust op het streven naar de beste service voor hun klanten. Met daarbij als doel om zowel pragmatisch als creatief voor de beste oplossingen te zorgen. Dit sluit volledig aan bij hoe ik wil werken. Daarbij heb ik in het verleden erg prettig samengewerkt met Rick Koornneef en dankzij hem heb ik mijn eerste stappen in de media gezet. Het is nu tijd voor een volgende stap en ik verheug me dan ook op onze nieuwe samenwerking.”

Dorreboom was eerder o.a. werkzaam bij M2 Media, MPG/Havas Media, Universal Media en SVB Amsterdam.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht