Tinker: meer dan 100.000 reizigers, expansie naar België, Duitsland en nu Tinker Business

De Nederlandse taxi-startup Tinker heeft onlangs zijn 100.000ste reiziger vervoerd. 100.000 is niet zomaar een nummer. Dat betekent we voor 100.000 mensen in Nederland de reis van en naar het vliegveld voor hun ontspannen vakantie of belangrijke businesstrip hebben mogen verzorgen. Dat nummer betekent ook dat we slagen in wat we doen en dat mensen ons product fijn vinden.

100.000 reizigers, onze lancering in België en samenwerkingen met grote reisorganisaties zijn zomaar wat mijlpalen van afgelopen periode. Maar er komt meer aan: Tinker Duitsland, Tinker Business, het Tinker Loyalty Program en andere interessante allianties met reisorganisaties.

Win/win taxibedrijven

Elke dag weer werken we met taxibedrijven waar we een win/win situatie mee weten te creëren: reizigers worden voordelig vervoerd en spenderen minder tijd op het vliegveld en taxibedrijven kunnen hun volledige capaciteit benutten, opdat ze niet alleen financieel gezond blijven maar ook elke dag weer nieuwe loyale klanten ontvangen.

Verwezenlijking van onze droom

Onze 100.000e reiziger is niet zomaar een nummer, het is een de voorzichtige verwezenlijking van onze droom en toekomst. We zijn dan ook trots deze verwezenlijking te kunnen delen met onze reizigers en partners. We kijken er naar uit om onze 100.000.000e reiziger snel te verwelkomen.

Champagne

Hieronder een aantal foto’s van de familie Gal, Tinkers 100.000ste reizigers, die verrast werden met een ritje in een limousine, cadeaus, een voucher voor een gratis rit en natuurlijk, champagne!