T-Mobile lanceert nieuw zakelijk abonnement

Vandaag kondigt T-Mobile een  geheel nieuw zakelijk abonnement aan: Helder. In twee eenvoudige stappen maakt de klant voor elke medewerker het ideale persoonlijke profiel waarbij diverse combinaties van minuten, MB’s en Voordeelbundels mogelijk zijn. Helder van T-Mobile biedt bovendien gratis toegang tot het 4G-netwerk, met stabieler en sneller internet. Na verbruik van de internetbundel kunnen medewerkers gebruik blijven maken van internet met lagere snelheid. Daarmee heeft de klant geen onverwachte kosten en kunnen werknemers bijvoorbeeld blijven whatsappen. Helder is vanaf 13 januari 2014 verkrijgbaar bij T-Mobile, dan worden ook de prijzen bekend gemaakt.

Brian Stout, B2B Directeur van T-Mobile: “Wij geven ondernemers de touwtjes in handen en maken een einde aan de ‘one-size-fits-all‘ abonnementen die nu de zakelijke markt voor mobiele telecom domineren. Uit eigen onderzoek en persoonlijke gesprekken met ondernemers blijkt dat eigenlijk niemand daar op zit te wachten. Met Helder van T-Mobile kan de klant per medewerker diverse combinaties van minuten, MB’s en Voordeelbundels kiezen. Bovendien ontvangt hij elke maand één overzichtelijke factuur met alle profielen onder één klantnummer. Hiermee sluiten we veel beter aan bij de wensen van ondernemers.”

Hoe Helder van T-Mobile werkt

In twee eenvoudige stappen stelt de klant voor elke medewerker het ideale profiel samen. In de eerste stap kiest de klant  uit een van de vijf belprofielen van Helder, waarin de meeste zakelijke bellers kunnen worden onderverdeeld. Deze belprofielen zijn: Bereikbaar, Regelmatig, Vaak, Altijd en Europa. In de tweede stap kan elk belprofiel worden uitgebreid met meer MB’s en Voordeelbundels. Voor alle profielen geldt dat minuten en MB’s los van elkaar te kiezen zijn. Een ander voordeel is dat medewerkers onderling gratis kunnen bellen. Bovendien krijgen ze met een geschikt toestel gratis toegang tot het 4G-netwerk.

De zakelijke klantenservice van T-Mobile is gratis en 7 dagen per week bereikbaar, ook buiten kantooruren. De klant ontvang één overzichtelijke factuur onder één klantnummer met alle belprofielen.

Voor alle ondernemers en (middel)grote bedrijven

Helder van T-Mobile is er voor alle ondernemers met 1 of meer medewerkers in dienst. Dus ook voor (middel) grote bedrijven. Helder is verder geschikt voor zelfstandig ondernemers die een sterk wisselend verbruik hebben, veel in de EU ondernemen of verwachten te groeien in aantal medewerkers.

Meer informatie over Helder is vanaf 13 januari 2014 te vinden op www.t-mobile.nl/zakelijk.