T-Mobile opent tweede Plusstore

T-Mobile opent vrijdag 18 april haar tweede T-Mobile Plusstore. Eind 2013 opende T-Mobile al een pilotwinkel in Den Haag. Deze is succesvol en daarom komt er nu een tweede Plusstore in Rotterdam. In de T-Mobile Plusstores ligt meer nadruk op advies en service op maat. Bovendien is de winkel beter toegerust om ook ondernemers van dienst te zijn.

Onno Rip, Directeur Retail bij T-Mobile: “Onze klanten reageren zeer positief op de eerste T-Mobile Plusstore in Den Haag. Ze waarderen de inrichting en vooral het persoonlijke en relevante advies dat ze krijgen in de winkel. Dankzij klantenfeedback hebben we de pilotformule bovendien nog verder kunnen ontwikkelen. Nu deze winkel goed loopt hebben we de beslissing genomen om de formule verder uit te rollen, te beginnen in Rotterdam.”

Openingsaanbod
In de eerste week van opening (18 t/m 16 april 2014) is er een aantrekkelijk openingsaanbod. Zowel particuliere als zakelijke klanten krijgen alleen bij deze T-Mobile Shop 24 maanden lang 25% korting op een 2GB abonnement met onbeperkt bellen, in combinatie met een iPhone 5S 16GB voor €0,-.

De nieuwe T-Mobile Plusstore is te vinden aan de Bergse Dorpsstraat 32B in Rotterdam Hillegersberg.

Over T-Mobile in Nederland
Met 4,4 miljoen klanten is T-Mobile Netherlands, onderdeel van Deutsche Telekom, één van de grootste mobiele telecommunicatiebedrijven voor consumenten en zakelijke klanten. T-Mobile biedt klanten op eenvoudige en aantrekkelijke wijze toegang tot mobiele telecommunicatiediensten en neemt een toonaangevende positie in op het gebied van mobiel internet. T-Mobile Netherlands is actief met de merken T-Mobile, BEN en Simpel. In het jongerensegment werkt T-Mobile samen met MTV Mobile en *bliep. In 2012 werd T-Mobile uitgeroepen tot Beste Werkgever van Nederland. Klik hier voor meer informatie.