Geplaatst door TomTom

TomTom Telematics behaalt mijlpaal van 500.000 geabonneerde voertuigen

Amsterdam, 10 juli 2015 – TomTom Telematics is de eerste fleetmanagement-aanbieder in Europa die de mijlpaal van 500.000 geabonneerde voertuigen heeft behaald. Het bedrijf bedient meer dan 36.000 klanten over de hele wereld.

“In een tijd van wijdverspreide consolidatie van de fleetmanagement-markt, onderscheidt TomTom Telematics zich als een gevestigd wereldwijd merk met een betrouwbare reputatie. Deze reputatie is gebaseerd op vijftien jaar ervaring met het helpen van klanten bij het optimaliseren van hun wagenpark”, zegt Thomas Schmidt, Managing Director van TomTom Telematics en onlangs door Telematics.com uitgeroepen tot een van de belangrijkste beïnvloeders in de telematicasector.

“Het WEBFLEET Software as a Service-platform (SaaS) biedt realtime mogelijkheden om voertuigen te volgen, rij-informatie en rapportages over wagenparkprestaties. Het biedt een veilig, open platform gecombineerd met rijke, out-of-the-box-functionaliteiten en een uitgebreid palet aan geïntegreerde applicaties. De recente .connect Developer Conference liet zien hoe TomTom Telematics is toegewijd samen te werken met partners om zo specifieke oplossingen voor diverse sectoren te creëren.”

In meer dan zestig landen stelt WEBFLEET bedrijven in staat om beter als team samen te werken door het personeel op kantoor en de bestuurders en voertuigen op de weg dichterbij bij elkaar te brengen.

Alle systemen en klantdata worden beheerd op basis van een hoge informatiebeveiligings-standaard (ISO 27001:2013, opnieuw geaudit in juni 2015). Dit omvat elke dag meer dan zeshonderd miljoen berichten en GPS-posities., helping millions of people to get where they want to be. Today, we continue to simplify the complex, making technology more accessible for everyone.