Geplaatst door Toshiba

Toshiba Satellite C40-C: comfortabele instapper

Breda, 7 juli 2015Toshiba Information Systems Benelux introduceert een nieuwe betaalbare laptop, de Satellite C40-C, die geen water bij de wijn doet als het gaat om de functies die gebruikers het meest op prijs stellen. Met een schermformaat van 35,6 cm (14”) is deze laptop groot genoeg om comfortabel op te gamen en te werken en klein genoeg om ‘on the road’ te gebruiken. De Satellite C40-C, die is uitgerust met gebruiksvriendelijke voorzieningen die voldoen aan de eisen van alledag, is ideaal als tweede laptop voor thuisgebruik of als eerste laptop voor kinderen en studenten om hun huiswerk op te maken.

Capaciteit te over

De Satellite C40-C biedt al het vermogen dat nodig is om dingen gedaan te krijgen. De Intel® Dual Core™ Celeron™-processors stellen gebruikers in staat op hun gemak te werken of door media te browsen. De integratie van Intel® Burst Technology 2.0 zorgt, indien nodig, automatisch voor een extra boost, waardoor de Satellite C40-C onder alle omstandigheden uiterst snel blijft reageren. De Satellite C40-C beschikt over een snel reagerend eMMC-flashgeheugen van 32 GB. Deze opslagcapaciteit kan verder vergroot worden dankzij de aanwezigheid van een 2-in-1 SD/MMC-kaartslot dat supersnel UHS-I ondersteunt. Voor een eenvoudige verbinding met andere apparatuur is de laptop voorzien van één HDMI®-poort en drie USB-poorten.

Gratis Windows 10

De Satellite C40-C wordt geleverd met Windows 8.1 voorgeïnstalleerd. Dit besturingssysteem is gratis op te waarderen naar Windows 10 bij release van de upgrade[2]. Om optimaal te kunnen profiteren van de belangrijkste functies van Windows 10 beschikt de laptop over hardware en componenten die instaan voor een vlotte performance alsmede een dubbele microfoonset voor de best mogelijke Cortana[3]-ervaring, inclusief Clear Voice Capture en een sneltoets op het toetsenbord. De intelligentie van Cortana zorgt ervoor dat hij zijn gebruiker leert kennen en zijn leven op orde helpt te brengen, of het nu gaat om verkeersopstoppingen, herinneringen of een intuïtievere manier om het web te doorzoeken.

Eersteklas design

Met een gestroomlijnd, sierlijk en robuust chassis, voorzien van een matzwarte afwerking en een randloos tegeltoetsenbord, ziet de Satellite C40-C eruit als een eersteklas laptop, maar dan zonder het bijbehorende prijskaartje. Het toetsenbord biedt ook meer typecomfort, wat hem ideaal maakt voor allerhande toepassingen, van online chatten tot onderweg werken. Daarbij is de laptop uitgerust met Palm Rejection-technologie, die onbedoelde aanrakingen van de hand tijdens het typen negeert, wat zorgt voor minder irritaties en een hogere productiviteit.

Beschikbaarheid en prijs

De Satellite C40-C is eind juli leverbaar tegen een adviesprijs van € 369,- inclusief BTW.

Specificaties

• Beeldscherm: 35,6 cm (14”) HD (1.366 x 768) LED-display
  • Processors: Intel® Dual Core™ Celeron™-CPU
  • Grafische kaart: Intel® HD-graphics
  • Geheugen: 2 GB DDR3L RAM
  • Opslagcapaciteit: 32 GB eMMC-flashgeheugen
  • Aansluitmogelijkheden: 1 x HDMI®-poort, 2 x USB 2.0, 1 x USB 3.0, 2-in-1 SD/MMC-slot met UHS-I-ondersteuning, draadloze displaytechnologie
  • Communicatie: Wireless LAN 802.11/b/g/n, Bluetooth™ 4.0
  • Dubbele microfoonset met HD-webcamera, koptelefoon/microfoon-combipoort
  • Audio: stereospeakers met Toshiba Audio Enhancement
  • Besturingssysteem: Windows 8.1 voorgeïnstalleerd, Windows 10 beschikbaar via gratis upgrade na release
  • Levensduur batterij: tot 6 uur en 30 minuten[4]
  • Kleur: matzwart
  • Afmetingen (B x D x H):
  • 344 x 244,4 x 23,3 mm
  • Gewicht: vanaf 1,68 kg

[1] Internetverbinding vereist.

[2] Windows 8.1 voorgeïnstalleerd. Gratis upgrade naar Windows 10 tot een jaar na release. Meer bijzonderheden: windows.com/windows10upgrade.

[3] Beschikbaarheid en uitvoering Cortana regioafhankelijk.

[4] Gebaseerd op MobileMark 2014.

Over Toshiba

Toshiba Corporation, een Fortune Global 500-bedrijf, levert toonaangevende oplossingen in de vorm van geavanceerde elektronische en elektrische producten en systemen in vijf strategische businessdomeinen: Energy & Infrastructure, Community Solutions, Healthcare Systems & Services, Electronic Devices & Components en Lifestyle Products & Services. Op basis van het commitment van de Toshiba Group, ‘Committed to People, Committed to the Future’, bevordert Toshiba wereldwijd activiteiten die groei door creativiteit en innovatie helpen waarborgen en bijdragen bij aan de totstandkoming van een wereld waarin mensen overal onder veilige en comfortabele omstandigheden leven.

Toshiba, in 1875 opgericht in Tokio, is vandaag de dag de spil in een mondiaal netwerk van meer dan 590 bedrijven en 200.000 werknemers en een jaaromzet van ruim 6,5 biljoen yen (63 miljard US dollar).